Full version: digitalkamera
anne-li i olofstorp
Hurra
Jag har skaffat en digitalkamera, om ni har tålamod ett år eller två skall ni snart få se på grejer,,,,
(Hoppas jag)
Det är en Canon Ixus 500

Anne-Li
Ina
Det går nog fortare än så Anne-Li. men brukar inte kunna låta bli att lära sej hur det funkar för det är så kul!! Lycka till och grattis till inköpet!
pejori
har fått låna dotterns så om en ca. tio år har jag lärt mej hur den funkar ohmy.gif ohmy.gif
så vi får väl se anne-li vem som lyckas först laugh.gif laugh.gif
jag vet inte vad det är för kamera än wink.gif
dottern slår sej för pannan och skakar på huvudet åt mej unsure.gif
börjar tro att "dummstruten" växer upp från mitt huvud snart biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
liiite för många knappar för mej wub.gif wub.gif
lotta_
Jag köpte också en Canon Ixus 500 i början av augusti. Har fotat massor för att lära känna min nya kompis. En del av bilderna finns i mitt album, gå gärna dit och se. Tycker själv att höstbilderna är bättre - träning ger färdighet.
*Felix matte*
Grattis till kameran! Väntar med spänning på alla vackra bilder. biggrin.gif
Jag har blivit lite lat så jag lät min man läsa igenom instruktionshäftet och testa alla funktioner tongue.gif sen fick han visa mig och nu kan jag till o me ta närbilder. biggrin.gif
Fenja
Vad roligt! Emotser massor av bilder, träna mycket och fort! Båda två.
Mvh
Fenja
anne-li i olofstorp
[Jag har blivit lite lat så jag lät min man läsa igenom instruktionshäftet och testa alla funktioner sen fick han visa mig och nu kan jag till o me ta närbilder.
[QUOTE]
Kan du låna ut honom ett tag.......
Men jag har alltid sagt att om det bara finns en manual så kan jag bygga en månraket eller nåt liknande så nu e de väl bara dags att bevisa vad jag alltid sagt.....
Men vi tar det någon dag när hjärnan inte känns som mos, jag försöker nu samtidigt få till en installation av Rosenholm trädgårdsdesign men datorns hjärna saknar tydligen fler celler än min.
+ att John Blund lockar (den enda man som finns i min närhet) laugh.gif
kram o gontat som en bekant skrev till mig efter ett (två tre) glas!
Anne-Li
*Felix matte*
Gontat på dig också. biggrin.gif
Du har säkert klurat ut det mesta på kort tid och kan mer om funktionerna än jag som kör med andrahandsuppgifter. tongue.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon