Full version: Omröstning
Berith
I går kollade jag på omröstningen utan att rösta men när jag går dit idag kommer resultatet upp och meddelandet att jag redan röstat. Jag kommer alltså inte till 'första' sidan igen, där jag har för mej att det stod att man kunde kolla resultatet utan att rösta. Har jag fel koll på läget? blink.gif

Berith
Ingemar
Om du tittar på en omröstning utan att rösta så kan du inte rösta sen.

Det är bara till för den som inte vill delta i omröstningen men ändå se resultatet.

Om man först kunde titta och sedan rösta skulle det kanske bli så att man ändrade sig och röstade som alla andra.

Ingemar
Berith
En ny fråga!!

Om man från index-sidan går direkt till senaste inlägget - för att slippa scrolla ner till just det senaste inlägget - som jag gjorde nu för rubriken Höstmörker och läser maudans inlägg, så kan jag ju inte backa för att rösta. Visst, röstningen är väl inte så himla viktig rolleyes.gif men det kan ju faktiskt komma upp ett ämne där jag också vill vara med!

Rubriken Höstmörker talar ju inte om att det är en omröstning, det ser jag ju bara om jag går in genom Småprat...

Känner mej väldans påstridig sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon