lolo
Jag har köpt en krukväxt med ovanstående latinska namn och behöver lite skötselråd och gärna tips av er på forumet, tack! rolleyes.gif Den ser ut så här:Ciderasis fuscata
lolo
Ooops, det blev visst fel här... här kommer bilderna:Siderasis fuscata
Sulawesii
Oj vad liten bild, lolo...... ser inte....
lolo
Nej, jag förstår laugh.gif Klantar mig hela tiden verkar det som, ska försöka få större bild här...Siderasis fuscata
lolo
sad.gif Snälla nån, hur får jag större bild? Hur var det man gjorde? sad.gif /Ann-Louise
Ina

Så här! smile.gif
Tyvärr har jag inget svenskt namn på den, men nån annan kanske kan hjälpa dej med det.

(Du måste klicka på "visa" och sen högerklicka på den stora bilden så du får fram egenskaperna på den innan du länkar till bilden...)
lolo
Ina, tack så mycket för din hjälp! Tyvärr har jag ännu inte fattat hur du gjorde bilden större? wub.gif wub.gif wub.gif /Novisen
lolo
Nu ska jag trixa lite till, få se nu...Okänd växt i full storlek puh... håll tummarna för att detta lyckas nu!
lolo
Hmm, efter att ha fått stor hjälp av Ina, försöker jag igen...Okänd blomma i full storlek?
lolo
Nähäpp, nu då...Snart ger jag upp! laugh.gif laugh.gif
lolo
sleep.gif
Ina
http://www.odla.nu/album/data/lolo/full_10...1094_p18372.jpg

Här är adressen du ska använda!!
Ina
NU har jag kommit på vad det är som blir fel!

Du ska använda den knappen som det står "BILD" på, så får du in bilden i inlägget! När du använder "LÄNK"-knappen bilr bilden sådär halvstor!!!
lolo
Ina, ska jag gå in arkiv osv eller? Provar igen...Gissa tre gånger
lolo
Ina, ska vi döpa denna fars till nånting? laugh.gif laugh.gif laugh.gif Ska prova ditt tips igen med "bild", tack ska du ha som försöker hjälpa en stackars krake! laugh.gif laugh.gif
lolo
Voilá! laugh.gif Äntligen, Ina! Stort tack igen, det är alltså "Bild" man ska använda... wub.gif Det borde man förstås ha fattat från början? wub.gif /Ann-Louise
Ina
Vi får be Ingemar döpa om tråden till "Bilden som aldrig dyker upp"... eller nåt sånt... wink.gif

Äh, borde och borde - huvudsaken är att du vet det nu! smile.gif
lolo
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Kunde inte uttryckt mig bättre, Ina! "Snabbkurs i krångligheten att få fullstor bild" typ! Kommer nog drömma härliga drömmar inatt om fullstora, flygande växter! laugh.gif laugh.gif laugh.gif /Ann-Louise
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon