|
Jag har köpt en krukväxt med ovanstående latinska namn och behöver lite skötselråd och gärna tips av er på forumet, tack!  Den ser ut så här: Ciderasis fuscata
Ooops, det blev visst fel här... här kommer bilderna: Siderasis fuscata
Sulawesii
06-10-2004, 16:50
Oj vad liten bild, lolo...... ser inte....
Nej, jag förstår  Klantar mig hela tiden verkar det som, ska försöka få större bild här... Siderasis fuscata
 Snälla nån, hur får jag större bild? Hur var det man gjorde?  /Ann-Louise
 Så här! Tyvärr har jag inget svenskt namn på den, men nån annan kanske kan hjälpa dej med det. (Du måste klicka på "visa" och sen högerklicka på den stora bilden så du får fram egenskaperna på den innan du länkar till bilden...)
Ina, tack så mycket för din hjälp! Tyvärr har jag ännu inte fattat hur du gjorde bilden större?  /Novisen
Nu ska jag trixa lite till, få se nu... Okänd växt i full storlek puh... håll tummarna för att detta lyckas nu!
Hmm, efter att ha fått stor hjälp av Ina, försöker jag igen... Okänd blomma i full storlek?
NU har jag kommit på vad det är som blir fel!
Du ska använda den knappen som det står "BILD" på, så får du in bilden i inlägget! När du använder "LÄNK"-knappen bilr bilden sådär halvstor!!!
Ina, ska jag gå in arkiv osv eller? Provar igen... Gissa tre gånger
Voilá!  Äntligen, Ina! Stort tack igen, det är alltså "Bild" man ska använda...  Det borde man förstås ha fattat från början?  /Ann-Louise
Vi får be Ingemar döpa om tråden till "Bilden som aldrig dyker upp"... eller nåt sånt...  Äh, borde och borde - huvudsaken är att du vet det nu!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|