Full version: Spindelfoto.
amaira
Idag sprang jag på dem igen, småfolket som smyger runt här i mina marker. Det var den lille gossen, han har visst skaffat sig ett rid-djur, för att slippa gå över hela berget. Undrar vart de är på väg?
Han har nåt i sikte, det ser jag.

/amaira.
yla
fniss jaa jag ser du ser dem också
småfolket rolleyes.gif
Gossen Ruda
Spindelmannen som ung, spindelpojken? Mycket snyggt att få en bild på honom. Han kanske kommer att vara med i nästa Mitt i Naturen? Det skall handla om spindlar.
Hampus
det är ruter i den grabben - försöker stampa ihjäl en spindel större än han själv! smile.gif
*Felix matte*
Spiderman ohmy.gif
Kul bild wub.gif
amaira
CITAT
det är ruter i den grabben - försöker stampa ihjäl en spindel större än han själv!
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ojoj, där fick jag mig ett gott skratt!!! biggrin.gif wub.gif *tårkar skrattårar ur ögonen*

Den tolkningen fanns inte i min föreställningsvärld! Men onekligen, det är verkligen ruter i lillpojken!

*fniss pust, hämtar andan*

CITAT
nästa Mitt i Naturen? Det skall handla om spindlar.

Tack Ruda, det får jag ju bara inte missa!

Och Agneta? Du törs titta? Jag är fortfarande imponerad av ditt mod wub.gif och så känenr jag mig hedrad förstås, att du vill titta på mina bilder, även när det är spindlar och annat otyg på dem.

Och Oldwolfie, jodu, vi tycks båda två leva i ovanligt småfolks-rika trakter... wub.gif

/amaira.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon