Nutten
Nu är det verkligen höst på allvar och då är jag extra glad att jag har trevligheter på min balkong att förundras över, sådant som får en att minnas sommaren. En av dem är min frösådda frilandshibiskus som äntligen bekänt färg!! Den är blå, precis som jag önskade! wub.gif laugh.gif Ibland har man tur!

Tala om att den går bra ihop med lavendeln och den lilla kärleksörten i bakgrunden!! Mingel på hög nivå!

Hmm, så en liten bild som får mig att le stort, trots diverse mosad växtlighet...

Det är minsann inte bara jag som njuter!

Så en liten extrakommentar till Fenja (hoppas du ser det här): du vill helt klart titta in på Helios & Mintha-albumet, samt Helios på utflykt! wink.gif
Fenja
Tack Nutten! Berättade tidigare, du kanske missade det, att jag har "örnkoll" på dina album!! Så jag har sett alla bilder på både Mintha och Helios redan. Jag tycker MYCKET om båda två wub.gif wub.gif wub.gif. Helios har sååååå härlig färg, jag blir alldeles sjuk på honom... wub.gif *suck*
Mvh
Fenja
vickeva
Wow *impad*, är det svårt att fröså hibiscus? Vad fin den var, och katten är ju bara föör go
Nutten
Jag lyckades märkligt nog på mitt första försök, men jag tror jag tog fröna under senvintern eller hur det nu var...jo, så måste det ha varit, för de hade redan varit utsatta för diverse temperaturväxlingar innan jag sådde dem.

Fenja; jag trodde bara inte att du skulle kunna veta att albumet var uppdaterad så snabbt! Skrev mitt inlägg kanske 10 min efter att jag hade uppdaterat det idag smile.gif
Fenja
biggrin.gif laugh.gif Jag ska avslöja hur jag gör!! Varje gång jag ser att du är ute på forumet brukar jag kolla om du lagt in några nya bilder på katterna.
Mvh
Fenja
Tangerine
Den ska jag ha nästa sommar!
Nutten
CITAT (Fenja @ 07-10-2004, 19:13)
biggrin.gif laugh.gif Jag ska avslöja hur jag gör!! Varje gång jag ser att du är ute på forumet brukar jag kolla om du lagt in några nya bilder på katterna.
Mvh
Fenja

Aha, det är SÅ du gör det! Har du varit inne och titta på stödisar då? Nya bilder på lille Simon där! En hel massa rentav!

Nutten
CITAT (Tangerine @ 07-10-2004, 19:36)
Den ska jag ha nästa sommar!

Tycker jag absolut om du har möjlighet! De är hur vackra som helst och blommar en hel del wub.gif
Fenja
Åh, vad roligt att se att den lilla kraken lever upp och är glad!! wub.gif Kommer hans ögon att bli bra, vet man det ännu? Jag önskar att jag kunde ta hit en kille till, men de två jag har drar inte alltid jämnt så det går inte... Hoppas verkligen att ni hittar ett bra hem till Simon.
Mvh
Fenja
Nutten
CITAT (Fenja @ 07-10-2004, 22:07)
Åh, vad roligt att se att den lilla kraken lever upp och är glad!! wub.gif Kommer hans ögon att bli bra, vet man det ännu? Jag önskar att jag kunde ta hit en kille till, men de två jag har drar inte alltid jämnt så det går inte... Hoppas verkligen att ni hittar ett bra hem till Simon.
Mvh
Fenja

Svårt att säga. Höger öga SER bra ut i alla fall, men frågan är om inte synen är nedsatt på det. Det andra ögat ser ännu bedrövligt ut, men kommer väl bli så pass bra att blinkhinnorna försvinner åtminstone. Risken finns förstås att han blir blind på just det ögat, eftersom det var infekterat vid så tidig ålder...Han är som bekant inte alls gammal, bara några veckor (troligtvis ca fem vid det här laget).

Tror säkert vi kommer hitta ett hem till honom, svårt att motstå honom efter ett besök öga mot öga! Å visst är bilderna väldigt talande!? Ett riktigt litet charmtroll med kämpaglöd och kaxighet! wub.gif
estet
Underbar bilder och kommentarer till, Nutten! Det värmer i en f.d. kattägares hjärta. Så vacker och ståtlig katt han är Helios.
Den här var ju en helfestlig bild!
Soffpotatis?! laugh.gif
Nutten
Jooo, lille Helios är precis nyvaken på den bilden och det är nästan då han får de roligaste ställningarna. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon