Vem kan säga något om mig som person, till exempel?
Det är ju helt upp till varje läsare att tolka mina texter och i dem lägger man ofta till en personlighet...
Jag är inte så flitig att skriva inlägg men jag är ofta in och läser för att hänga med!! Jag undrar ofta över de olika heta diskussionerna som ploppar upp då och då.. är det inte så att det ofta handlar om att man inte vet vad personen menar bara genom att läsa en text. Man behöver ju hela personens kroppsspråk för att kunna tolka rätt!!
Av ren princip har jag aldrig lagt in en kommentar i de hetsiga diskussionerna men jag vet med all säkerhet att även jag skulle kunna missuppfattas!!!

Jag har nämligen en förkärlek till sarkasm... älskar ironi... kanske därför man undviker en del inlägg

jag har ofta skrattat länge åt en del roliga kommentarer... (Anledningen till att jag skriver detta inlägg är att jag läste telianet och gammelnalles 'konversation' på växthussidan tror jag det var...)
hur som helst så är det precis min humor, men det slog mig att det finns säkert jättemånga som inte har en susning av det roliga... Alla människor är olika och har all rätt att vara det!!
Men håll med om att det är en konst att upptäcka någons personlighet över nätet

Annlouice (spekulerar