Full version: Pelargonförsäljning
Fenja
Jag hittade detta företag som faktiskt verkar ha bra priser! Någon som känner till dem?
Mvh
Fenja
Smekajsa
Japp!!

Figurerar i "gula tidningen" med betalningsanmärkningar stup i kvarten
Fenja
Tack för svaret! Förlåt om jag är lite trögfattad: Har företaget betalningsanmärkningar eller får deras kunder det? Vad gör de i "Gula Tidningen", anslås det där eller? Bor i annan landände numera, så det är längesedan jag läste Gulan...
Mvh
Fenja
Smekajsa
äuhmm, de verkar ha svårt att betala sina räkningar i tid......
Fenja
Tack! Synd, det såg ganska lovande ut... billigare än vad många säljer sina arma sticklingar för i radannonser.
Mvh
Fenja
renate
Man köper väl inte Pelargoner nu? Jag vet inte vad jag ska blir av med alla mina.
Fenja
Haha!! Renate kolla längst bak i mitt pelargonalbum, så får du en lösning på problemet! Men jag var mest intresserad för att beställa i vår eventuellt.
Mvh
Fenja
Eva i Skåne
Oj Fenja smile.gif . Jag ler med hela ansiktet. Känner så väl igen mig laugh.gif
Jag tänker flytta in mina pelargonier imorgon och kan föreställa mig att det kommer se ut ungefär som på dina foton.
En form av galenskap ohmy.gif , men en härlig sådan laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif wub.gif
renate
Du milde; så många pellisar du har Fenja, fina är de med. Jag är ingen samlare har bara Pelargoner i uterummet på sommaren,det är ett måste.Så trivs de bra i söderfönster.Jag plockade in alla i dag,de flersta bor i fd. pannrummet,de som blommar mycket,står i fönstren inne,tills de blommat över då åker de med i pannrummet.Det blev en hel del ändå.
Alla krukor är inne nu,sommaren är slut,snart börja vi om igen.
Smekajsa
Men Fenja, deras pelargoner kanske är bra för det smile.gif

se bara till att inte förskottsbetala något

det kan ju vara lite vanskligt rolleyes.gif rolleyes.gif
lina345
Har samma fundering som Fenja..
Sen när kan man se betalningsanmärkningar i Gula Tidningen??????

I den Gula Tidningen som jag läser så är det bara köp & sälj annonser, finns det flera Gula Tidningen kanske??? wacko.gif
(www.gulatidningen.se)
Smekajsa
Den "gula tidning" jag menar ges ut av Upplysningstjänst AB

du får alltså prenumerera på den

den kommer ut en gång i veckan

där finns både företags och privatpersoners betalningsanmärkningar,

utmätningsförsök, konkurser m m registrerade från hela landet

uppgifterna kommer från kronofogdemyndigheten

nu finns det även att tillgå på internet

men som sagt du måste betala för uppgifterna
Ralf
Det var det tafligaste hemsidan jag har sett på länge. Dom sysslar tydligen med "Postordervärksamhet" enligt sin sida. Man kan bara hoppas att dom sköter sitt företag bättre.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon