fruberglund
Jag har ansökt om mer plats i albumet, någon som vet hur lång tid det tar innan jag får svar?

Ojojoj, det finns så mycket bilder man vill lägga med.

Var in på Kerstin z5-6 hade hur mycket bilder som helst i sitt album så man måste väl kunna få mer plats eller???
Berith
Skulle tro att det bara handlar om några sekunder! wink.gif

Iaf från det Ingemar ser ditt rop på hjälp. tongue.gif sleep.gif
Orchid
När jag ansökte om mer plats, tog det två dagar innan jag fick svar.
andreas i uppsala
jag tycker odlas album är tröga och man kan bara ta in små bilder så jag har börjat använda photobucket. smile.gif
kerstin z5-6
Det beror väl på om det är helg eller inte -även Ingemar måste ju få vara ledig ibland ohmy.gif Jag har ju varit med ett tag ,så jag har begärt o fått mer utrymme ett antal ggr ..
Berith
CITAT (kerstin z5-6 @ 09-10-2004, 16:44)
även Ingemar måste ju få vara ledig ibland  :o

sleep.gif Såg att han var inne här, därför skrev jag att det handlade om sekunder....

Men jag vet ju inte, det kanske måste till nån dag för att utöka albumen. Har också utökat mina men kommer inte ihåg hur lång tid det tog. unsure.gif

Såklart att du också måste vara ledig Ingemar! biggrin.gif
yla
brukar gå jättefort rolleyes.gif
renate
Ser Ingmar ditt inlägg går det fort,men även han behöver vara ledig.Jag håller med Andreas,det är knepigt att lägger in bilder här,jag måste nästan alltid dubbelt redigera,för i AoT kan jag lägger in lite större bilder.Det är däför mina flersta album finns i AoT forum,ibland länka jag bilder därifrån hit. tongue.gif
fruberglund
Bara att vänta otåligt då smile.gif

Har tänkt göra en egen trädgårdssida på vår hemsida så småningom, lite lättare att styra storlekar på tumnaglar, storlek på foton och skriva text som man vill m.m.

Fast jag tycker albumet är bra, det jag stör mig mest på är att man måste hålla på att logga in hela tiden eftersom man helt plötsligt är utloggad??!!!
Betty
CITAT (fruberglund @ 09-10-2004, 20:16)
Fast jag tycker albumet är bra, det jag stör mig mest på är att man måste hålla på att logga in hela tiden eftersom man helt plötsligt är utloggad??!!!

Om du klickar på din kameraikon och går till "Inställningar" så kan du byta inloggningsalternativ där. Jag har min inställd på "Aldrig" och har inte haft några inloggningproblem alls. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon