Full version: mera utrymme
pejori
hur lång tid tar det att få mera utrymme till albumen?
och hur får man reda på att det är utökat? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
mitt album blev fort fullt, och jag har massa bilder kvar unsure.gif unsure.gif
*Felix matte*
Hej! jag minns inte hur snabbt jag fick mer utrymme... kanske får du vänta till imorgon... Ingemar är mest troligt ledig i helgen.. arbetstidslagen (heter det så?) säger ju att man inte får jobba 7/7 tongue.gif

Din husesyn... Herregud vad jag blir avis sad.gif den där stången i vardagsrummets fönster... är den fastsatt i väggarna och du har amplarna hängandes i den i olika höjder? eller har du dem hängandes från krokar i taket?
I mitt sovrum kan jag inte ha några krukväxter under den kalla årstiden... eftersom elementet är avstängt (av mig) och vädringsluckan är ständigt öppen = temperaturen är ca +10 - 13 i rummet och på fönsterbänken skulle alla växter frysa.
pejori
stången är upphängd i krokar i taket. sedan har jag hängt blommorna i stången i olika höjd så jag får plats med fler.
du har nog rätt. hoppas det kommer i morgon
Betty
pejori: Vad många och fina blommor! Och vackra djur med! smile.gif
Smart idé med stången!
Agneta: Sovrumstemp på 10 - 13 grader...Brrrr! Tror att jag har läst nånstans att +18° är den idealiska sovtemperaturen. unsure.gif
*Felix matte*
CITAT (Betty @ 10-10-2004, 21:46)
Agneta: Sovrumstemp på 10 - 13 grader...Brrrr! Tror att jag har läst nånstans att +18° är den idealiska sovtemperaturen. unsure.gif

kanske tog jag till i underkant tongue.gif 11 - max 15 kan nog stämma bättre smile.gif

Frisk luft ger hälsa laugh.gif biggrin.gif
Eva i Skåne
HAHA Agneta. Jag vet nog varför du vill ha det så kallt rolleyes.gif . För att få mer närkontakt med mannen biggrin.gif smile.gif wub.gif
Berith
CITAT (Eva i Skåne @ 11-10-2004, 13:43)
HAHA Agneta. Jag vet nog varför du vill ha det så kallt  :rolleyes: . För att få mer närkontakt med mannen  :D  :)  :wub:

Åh fy farao för att ha en iskall karl i sängen - med iskalla fötter!! ohmy.gif
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 11-10-2004, 13:46)
CITAT (Eva i Skåne @ 11-10-2004, 13:43)
HAHA Agneta. Jag vet nog varför du vill ha det så kallt  rolleyes.gif . För att få mer närkontakt med mannen  biggrin.gif  smile.gif  wub.gif

Åh fy farao för att ha en iskall karl i sängen - med iskalla fötter!! ohmy.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Iskall karl... Näääää! Finns ju såååå fina varma täcken. biggrin.gif
Menar ni att ni alla vill ha varmt i sovrummet ohmy.gif
finns väl inget skönare än att andas in frisk vinterluft och ibland när det blåser hårt så fladdrar håret....SKÖNT!!!! biggrin.gif
Betty
CITAT (Felix matte @ 11-10-2004, 18:55)
finns väl inget skönare än att andas in frisk vinterluft och ibland när det blåser hårt så fladdrar håret....SKÖNT!!!! biggrin.gif

Maken rynkade pannan och sa: "Det där låter inte sunt..." när han läste ditt inlägg! laugh.gif
Frisk vinterluft andas vi helst utomhus! rolleyes.gif
En varm och go vetevärmare i fotänden är så myyysigt! wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Betty @ 11-10-2004, 20:53)
CITAT (Felix matte @ 11-10-2004, 18:55)

Maken rynkade pannan och sa: "Det där låter inte sunt..." när han läste ditt inlägg! laugh.gif
Frisk vinterluft andas vi helst utomhus! rolleyes.gif
En varm och go vetevärmare i fotänden är så myyysigt! wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
maken min han tycker också tidvis att det är nästan för kallt... men som sagt... finns ju täcken att dra över sig om man fryser. biggrin.gif wub.gif
yla
jodå jag gillar at ha de svalt i sovrummet men
jag vill gärna kunna ha näsan utanför täcket
så över 10 får de nog vara rolleyes.gif
lotta_
Det är skönt om det är svalt i sovrummet på natten. MEN jag hatar att stiga upp på morgonen när det är är kallt i på golvet...
*Felix matte*
CITAT (oldwolfie @ 11-10-2004, 21:50)
jodå jag gillar at ha de svalt i sovrummet men
jag vill gärna kunna ha  näsan utanför täcket
så över 10 får de nog vara  :rolleyes:

En till bra sak med kyla... det är att man kan mota värk i leder och muskler
Jooo... det är sant...min doktor sa en gång att jag skulle testa med att kyla istf värme när värken slog till ohmy.gif det har jag gjort flera ggr om sen dess och det har hjälpt i jobbiga stunder wub.gif
Kanske ska man inte experimentera på egen hand... men fråga din doktor... du som har värk... innan du prövar.
Just för mig är ett iskallt golv bästa starten på morron. biggrin.gif
Berith
Joo svalt måste det vara, men det finns ju gränser där också. biggrin.gif

"finns väl inget skönare än att andas in frisk vinterluft och ibland när det blåser hårt så fladdrar håret....SKÖNT!!!!"

... och där har vi passerat en! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gunvor Nilsson
CITAT (Felix matte @ 11-10-2004, 22:00)
Just för mig är ett iskallt golv bästa starten på morron. biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
hihi ja - flygande start skulle jag vilja säja! laugh.gif laugh.gif

/Gunvor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon