yla

jaa så här har jag det wub.gif smile.gif smile.gif rolleyes.gif
Maria i Helsingborg
......oh, så mysigt wub.gif wub.gif wub.gif
När barnen (de allergiska) flyttat hemifrån ska jag ha sånna smile.gif
*Felix matte*
sååå söta! biggrin.gif wub.gif
Felix sover redan wub.gif han är fortfarande trött efter att ha varit på "dagis" hos minstingen lörd-sönd.
Caprice
Ojojoj, va söööta...! wub.gif

Caprice
KURT
I detta fall är det nog snarast själva datorn som uppskattas. Katter tycker bättre om laptops än om stationära datorer, laptops blir varmare!
Sollan
Halledusinnemig...!
kristerh
Jag känner igen det där... fast nu har min katt börjat med att varje gång jag sätter mig vid datorn hemma så skall hon ligga i famnen men aldrig annars wink.gif lite svårt att klappa en katt som ligger i famnen och pressar sitt huvud in i min armhåla... och kurrar samtidigt som jag försöker skriva...
krister
renate
Så fin sällskap du har, när du sitter vid datorn.Fritz gjorde så när han var bäbis,nu vill han vara ute eller sitta på en egen stol.
yla
CITAT (KURT @ 12-10-2004, 08:26)
I detta fall är det nog snarast själva datorn som uppskattas. Katter tycker bättre om laptops än om stationära datorer, laptops blir varmare!

jo visst gillar dom värmen som strömmar ur datorn på sidorna men dom är aldrig där då inte jag sitter där även om datorn skulle vara på
så lite e de ju matte som drar också rolleyes.gif rolleyes.gif

förresten så lyckades Morris surfa i 41 minuter på min mobil häromdagen unsure.gif han låg på den o kloade jag såg inte att mobilen låg under hans klor o jag brukar alltid ha den på knapplås på men inte den här gången wub.gif ja så kan de gå
tur att man har kontantkort laugh.gif rolleyes.gif
Kattgräs
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Åååååh vad mysigt!
wolkenkrabber
fin dator verkar schysst
andreas i uppsala
säger detsamma, bärbara datorer är härliga tongue.gif (sitter framför en nu)
lotta_
kanske enda sättet att få träffa matte?? smile.gif wub.gif
yla
CITAT (lotta_ @ 12-10-2004, 21:21)
kanske enda sättet att få träffa matte?? smile.gif wub.gif

nerå jag lovar dom träffar mej hela tiden o vi e verkligen tillsammans o har skojj men dom måste ju sova ibland o det gör dom gärna på mej eftersom dom nog tror att jag e en möbel rolleyes.gif
nåja därför brukar jag passa på att kolla in här då dom sover o då vill dom gärna sova nära mej som e deras bästa möbel så då blir de så här ju laugh.gif biggrin.gif tongue.gif smile.gif
yla
o nu har dom börjat med blommor också

hibiskusen o gullrankan e jättefina sägerdom
Fialotta
Åhhhhhh...så söta dom är wub.gif
va skoj dom verkar ha bland dina växter, måste ha varit
en ögonblicksbild.....

Vilka gosevänner wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon