Vi hade lite svårt att bestämma oss för namn men nu verkar det allt som om det blev ett väldigt passande namn för en kisse som ständigt hittar på nya hyss

Är man inte uppmärksam en sekund så har han antingen hoppat upp på diskbänken och dragit ner söndagssteken på golvet eller så springer han snabbt iväg med den sista lilla bit av parmaskinkan som jag och sambon skulle kalasa på iväg till mattan under soffan medan vår äldre kisse glatt hejar på och undrar varför han aldrig får sådana där lysande idéer.
Snabb är han och även om han mycket väl vet att han inte får hoppa upp på bänken i köket så gör han det ändå när han får chansen med en viss skräckblandad förtjusning.
Sen får man vara väääldigt noga när han får för sig att ta sig en promenad bland mattes blommkrukor för dyker en fluga upp så ska den bara fångas till vilket pris som helst dvs. matte springer hysteriskt skrikande efter och fångar alla krukor i luften.
Vill man ta sig en klättertur är den stora Elefantfots palmen perfekt dessutom delikata små blad att tugga på, mums!
Ok, det var bara ett smakprov på vad en lite busig kisse kan ställa till med men måste nog säga att har man inga barn så är det allt lite kul med lite liv i luckan ibland.
I mitt album har jag en liten serie om Emil som heter "Emilbus" som ska ses i ordning.
Många mysiga höstkramar på er