Caprice
Ni vet, de där sidorna som man måste betala för att kunna se på Aftonbladets hemsida...?

Själv gillar jag dem inte... av någon anledning... wink.gif

Det kostar 129:- för 3 månader, eller 298:- för tolv månader...

Vad tycker ni...?

Caprice
Almdalen
Varför betala för något som är helt onödigt???
*Felix matte*
Har inte och kommer inte heller att någonsin betala för att få se vad de har på dessa sidor. tongue.gif
På nätet finns ALLT... varför då betala?
renate
Jag tänker inte betala för saker som inte intressera mig,det mesta handlar väl om bantning och sånt,nä jag har inget behov av plustjänster i Aftonbladet.
Caprice
Det låter som en sammanfattning av mina åsikter... biggrin.gif

Jag tom retar mej på det ibland, så när jag står och väljer mellan AB eller Expressen så är det lätt hänt att det blir Expressen...

Caprice
gammelnalle
Hej Agneta!!

Måste få bråka lite med dig... (du brukar tåla det) biggrin.gif

men ALLT finns enligt mig inte på nätet. (Och tack för det!!!)

MEN jag tycker faktiskt INTE att det ÄR FEL att någon tar betalt för en tjänst. Aftonbladet är ÄRLIGA och talar om att det de facto kostar om du vill ha den här tjänsten. Tex resebilagor. Och många är nog villiga att betala för att slippa sitta och söka på t.ex. internet eller på bibliotek.

Själv betalar jag ca 350:-/mån för mitt internet-abbonemang för jag tycker det är bra. Jag betalar gärna 25öre /l MER för bensinen OM jag får bra service där jag tankar (på 1000 mil/år blir det ca 200:- mer per år- och "min" mackföreståndare hjälper mig med att kolla glykol, olja, batteri etc...)

SEN är det en helt annan sak att jag ALDRIG skulle betala Aftonbladet för deras (och Även Expressen) ur-usla (enligt mitt tycke) bilagor.
Fialotta
Jag gillar söndagsbilagorna...dom
är ju som veckotidningar ju rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (gammelnalle @ 13-10-2004, 22:23)
Hej Agneta!!

Måste få bråka lite med dig...  (du brukar tåla det) biggrin.gif

men ALLT finns enligt mig inte på nätet. (Och tack för det!!!)

MEN jag tycker faktiskt INTE att det ÄR FEL att någon tar betalt för en tjänst.  Aftonbladet  är ÄRLIGA och talar om att det de facto kostar om du vill ha den här tjänsten. Tex resebilagor. Och många är nog villiga att betala för att slippa sitta och söka på t.ex. internet eller på bibliotek.

Själv betalar jag ca 350:-/mån för mitt internet-abbonemang för jag tycker det är bra. Jag betalar gärna 25öre /l MER för bensinen OM jag får bra service där jag tankar (på 1000 mil/år blir det ca 200:- mer per år- och "min" mackföreståndare hjälper mig med att kolla glykol, olja, batteri etc...)

SEN är det en helt annan sak att jag ALDRIG skulle betala Aftonbladet för deras (och Även Expressen) ur-usla (enligt mitt tycke) bilagor.

Varför skulle det vara acceptabelt att ta betalt bara för att man talar om att det ska kosta unsure.gif mad.gif
Resebilagor.. alla bolag finns ju på nätet... tar ju inte mer än ett par minuter att få fram allt.
320kr/mån betalar jag för surfen biggrin.gif
Bensinpriset har ingen större betydelse för mig eftersom vi inte kör mer än ca 400 -500 mil/år och bilen vann jag biggrin.gif

Är nog ganska svårt att få mig arg tongue.gif wub.gif
Caprice
Ang söndagsbilagorna,
håller med Maudan... De brukar vara helt OK..!
Resebilagorna med, om man är intresserad av just det resmålet...

Håller delvis med dej Gammelnalle, klart att några får arbeta med Af hemsida ang uppdatering mm... Men det man förlorar på karusellen brukar man få tillbaka på gungorna... wink.gif

Ang bensinen håller jag faktiskt med dej helt, vore riktigt trevligt om det fanns någon som tankade bilen och kollade oljan när man körde in på macken...! wub.gif Skulle antingen med glädje betala lite till för bensinen, eller ge drix såklart...
Det är ju ett perfekt första sommarjobb !

Den sista macken som hade den servecen var väl den som låg längst bort på strandvägen i Sthlm... Det är inte länge sedan den försvann, kanske 4-5 år sedan...

Caprice
gammelnalle
CITAT (Felix matte @ 13-10-2004, 22:46)
Är nog ganska svårt att få mig arg tongue.gif  :wub:

Shit!!!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Blomstertanten
CITAT (gammelnalle @ 13-10-2004, 23:37)
CITAT (Felix matte @ 13-10-2004, 22:46)

Är nog ganska svårt att få mig arg tongue.gif  wub.gif

Shit!!!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Bättre lycka nästa gång Nallen ! biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

Och varför reta sig på att någon tar betalt för något som man ändå inte vill ha ? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon