Mariann
fattar noll sad.gif
Birgitta i Mora
Du klickar på rutan FÄRG (kodknapparna) och markerar vilken färg du vill ha innan du börjar skriva. Sen ska du nog stänga aktuell tagg när du skrivit klart.
...tror jag....
Nähä nä. Hmmmm, jag som trodde jag kunde det där.
Fattar också noll. smile.gif

Jo det är nog så du ska göra. Fast det gick inte att ändra färg i det jag redan skrivit. unsure.gif
Elvy
sad.gif Fattar 0,00??????är nog superkorkad, men försöka duger?
Elvy
Berith
Elvy, gråt inte! sad.gif Vad är det du inte fattar?
Mariann
[COLOR=purple]Ja då skall vi se om det funkar[COLOR=purple][COLOR=purple]det går ju inte varför??????????????? sad.gif
Ingemar
välj färg innan du skriver något, tryck sedan på "Stäng aktuell tagg" när du skrivit färdigt med den färgen

Allting måste göras innan man skriver något, det går inte att fixa till texten när den väl är skriven för de olika kodtaggarna hamnar alltid sist,det tar lite tid att vänja sig men det är bara att öva.

Ingemar
Mariann
Ja då testar vi igen så ser vi om det går
Sofia
Det går mycket väl att komma på efteråt att man ville ha något attrirbut, klicka dit det och markera och klipp ut och klistra in det där det ska vara.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon