Full version: Yippeee!
dragonbeauty
Åh vad jag är glad! Har fått mitt önske-jobb, ville bara dela med mig... laugh.gif ohmy.gif biggrin.gif biggrin.gif
Betty
Grattis! biggrin.gif
renate
Grattis till ditt nya jobb!!!!!!!
ah56
Grattis biggrin.gif biggrin.gif
Vad är det för jobb då?
dragonbeauty
Jag ska få jobba med makeup... i en butik. =) Har jobbat med det tidigare, men nu har jag fått en fast tjänst i en större butik!
jendah
Grattis!!!! biggrin.gif biggrin.gif

Känns skönt att få jobb, eller hur? Framför allt om man varit utan ett tag... (fast det hoppas jag att du inte varit!)
Kattgräs
Grattis! Det är alltid skönt att äntligen få ett jobb! wub.gif wub.gif wub.gif
Orchid
Vad roligt! Grattis grattis, finns nog inget roligare än att få hålla på med sånt man tycker om. Har också sökt några jobb, går med spänning o väntar på svar.
Hannele
Grattis, Emma!
gammelnalle
Grattinerar!!!

Måste kännas bra.

(Även om jag under mer än 35år ALDRIG kännt hur det känns att vara arbetslös.. så TROR jag mig kunna känna glädjen av att FÅ ett jobb...)

LYCKA TILL!!!
zaaritha
GRATTIS!!!
Har själv vart arbetslös en längre tid o vet att det är oerhört jobbigt--psykiskt!!
Man känner sej oduglig o värdelös!
Så---Lycka Till!!
Monica M zon 4
Grattis! Kul att du fått ditt drömjobb! Det är inte alla förunnat att få jobba med något man drömt om och brinner för! smile.gif
Lady Hamilton
GRATTIS! Även från mig, jag önskar att det blir för dig som för mig.......... KAN INTE HA ETT BÄTTRE JOBB!! rolleyes.gif rolleyes.gif
/ Hammis
Helen i Piteå Zon 5
Stort GRATTIS, förstår att du är jätteglad, att få fast jobb och med det man vill syssla med, är helt underbart. / Helen
dragonbeauty
Tack tack alla! Betyder mycket att få lyckönskningar ifrån er! Jag har inte varit arbetslös nu innan, men har bara haft ett vikariat på halvtid.. så det känns tryggt att man nu har lite stabilitet i arbetslivet, samt att få fortsätta på min dröm! biggrin.gif
lotta_
Grattis och lycka till!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon