Full version: ADSL bredband
andersh
Funderar på att skaffa adsl. Har Ni/ngn ett billigare adsl abbonemang än 175:- per månad 0,25 mbit? Har tittat efter lite och kan inte hitta billigare!
andersen
0,25 mbit är inget bredband,har du möjlighet att få BBB så är det ett bättre alternativ är tyväär dyrare men 0,25 är ju ingen hastighet om du ska hämta filer eller se på film.
andersen
Glömde en länk med priserAnge en titel på hemsidan
Orchid
Vad e det här för billigt, jag betalar 320 till Bredbandsbolaget varje månad.
renate
299.- här. ohmy.gif
andersh
www.uvtc.com det är dock 0,25 mbit vilket räcker för en som är van vid modem och dyra telräkningar!
Gossen Ruda
0.25 räknas som bredband fast så brett är det inte. Om man inte jämför med uppringd modemförbindelse då. biggrin.gif Jag har själv beställt Telia 0.25 i dagarna. 279/månad, modem och anslutningavgift bjuder dom på.

Det går att uppgradea om jag får lust, 8 Mb klarar telefonlinan. Jag tänker varken ladda ner musik eller filmer så jag klarar mig med låg hastighet. Fördelen är ju att man kan stå uppkopplad hela dagen till fast kostnad. Fn går mitt surfande till mellan 300 och 400 i månaden så snart blir det billigare.
andersen
Gossen ruda, IT-kommissionen annser inte att 0,25 är bredband men det är ju klart dom kan ju fråga dej i stället laugh.gifIt -kommissionen
Gossen Ruda
Dom får säga vad dom vill, jag bryr mig inte. biggrin.gif biggrin.gif Huvudsaken för mig är att det går snabbare och är billigare. Det är Telia som i sitt erbjudande skriver bredband. För den bokstavstrogne så är väl inget ADSL bredband.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon