Full version: bilder i albumet
jessica zon6
Är det datorns fel att det kommer upp att servern inte hittades då man försöker lägga in bilder i albumet?
Ungefär 1/1o del av försöken lyckas för mig och det tar ju otroligt sakta....
Funderar om det är så att jag måste ändra säkerhetsinställningarna på datorn,fast jag vet inte vilka,det var ju ganska många....krävs det andra för att lägga in bilder än att vara bara på forumet????
*Felix matte*
Hej! Tyvärr så vet jag inte vad som är felet när du inte lyckas få in bilderna.
Att de inte får vara större än max 100Kb... det vet du säkert.
Hoppas någon kan hjälpa dig.
Men... Vilka härliga barnbilder wub.gif
yla
du har ju en hel del bilder i albumen
du har väl löst problemet då
jessica zon6
det har tagit 2 dagar att lägga in de bilder jag har nu i albumen,men det kanske ska ta 15min att lägga i en bild(om det inte strular) smile.gif Det kanske är ett virus på min dator som stör bildinläggningen,min man får väl kika om det ska ändras i säkerhetsinställningarna...jag är välan lite för otålig,då jag äntligen kan få ett eget album smile.gif smile.gif smile.gif
yla
har du modem
kanske e de själva överföringen som bråkar o inte släpper igenom så mycket som den ska
jessica zon6
jag har telias 10mb (tror jag det är) biggrin.gif bredbandtyp,men det måste nog vara nåt envetet virus som inte tycker om mina bilder sad.gif
jaja,bara min man kan komma hem nån gång,så det förhoppningsvis blir fixat smile.gif smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon