fruberglund
Min mamma är trädgårdsälskare och har varit det i många, många år.

Efter att jag köpt hus så har jag blivit trädgårdsjunkie, jag trädgården är nästan som en drog smile.gif Nu har mamma och jag kärleken till växter och trädgård gemensamt och det är skitroligt.

Nu ska hon få min gamla dator och då tänker jag självklart introducera henne i Odlas underbara värld smile.gif

Så se upp....snart är hon här och frågar hon också!
jessica zon6
Vad kul smile.gif min mamma är också trädgårdsintresserad,fast hon tycker nog att jag är lite för mycket allt som oftast biggrin.gif (fast kan man få för mycket av denna härliga drog växter) wub.gif

mvh jessica
*Laika*
Hälsa mamsen att hon är mycket välkommen hit. Själv har jag en mor som har bruna fingrar, hon älskar sidenblommor, det är det enda som inte blir förstört tycker hon. Svärmor o jag däremot, har samma intresse. Hon är ute på odla rätt ofta, om jag förstått hene rätt. Det var jag som lurade henne att börja (jag har faktiskt inte en aning om vad hon har för användarnamn, fast.....hon har aldrig frågat mig vad jag har heller) nu hänvisar hon alla hon snackar med att gå ut på odla. Bra va?
Mvh. Laika
lolo
Din mamma är självklart välkommen, hon har säkert också ett och annat tips att dela med sig av? Min egen mor gillar också mest sidenblommor, men trots allt levande grönväxter också, sånt som är lättskött och som man bara behöver skvätta vatten på då och då! rolleyes.gif Själv är jag intresserad av alla inomhus- och utomhusväxter UTOM sidenblommor, med andra ord allt som växer. Köper däremot inte blommor som jag nyttjar som slit o släng, utan försöker behålla dem så gott det går, mot alla odds. tongue.gif Min svärmor är helt lik mig också. Känner fler igen sig?
Hannele
Jag fick ett träningskort av min dotter! wub.gif
tongue.gif Vi försöker träna tillsammans istället för att sitta vid datorn.
Betty
CITAT (Hannele @ 21-10-2004, 09:35)
Vi försöker träna tillsammans istället för att sitta vid datorn.

Och hur går det då Hannele, nr 4 på Topp Tio-listan efter 4042 inlägg?!!! laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Hannele
CITAT (Betty @ 21-10-2004, 12:54)
Och hur går det då Hannele

biggrin.gif Det går bra, har haft träningskortet bara ett par månader.
Jag har sackat ner till 4:an... tongue.gif
Snart har Betty kommit i kapp mej!!
Betty
CITAT (Hannele @ 21-10-2004, 15:38)
CITAT (Betty @ 21-10-2004, 12:54)
Och hur går det då Hannele

biggrin.gif Det går bra, har haft träningskortet bara ett par månader.
Jag har sackat ner till 4:an... tongue.gif

Nu är du uppe på 3:e igen! laugh.gif tongue.gif
fruberglund
Idag var vi till morsan och installerade men ni får nog vänta ett bra tag, hon visste knappt hur man satte på datorn. Fast hon lärde sig rätt fort så vi får väl se smile.gif Hon får väl gå en nybörjarkurs, hon är pensionär så hon har ju tid.
Hannele
CITAT (fruberglund @ 23-10-2004, 20:40)
Fast hon lärde sig rätt fort så vi får väl se smile.gif

Skriv upp allting, medans du visar, eftersom detta är så nytt för henne.
Stegvis:
1) Öppna
2) Välj program
3) Leta upp Internet
lotta_
Kul! Hälsa din mamma lycka till och välkommen! Hon kommer säkert att få mycket nöje på nätet och med odla.nu. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon