|
Caprice
21-10-2004, 13:01
10 poäng... jag är supercoool...
Caprice
21-10-2004, 13:13
Själv fick jag 25... Caprice
wolkenkrabber
21-10-2004, 13:34
45 poäng
You're not completely neurotic, but you do appear to have a few hang-ups about some funny things. These idiosyncrasies could be old habits you're finding hard to break, or there may be certain areas of your life that are so important to you that they warrant more concern. Some people, for example, obsess about a pet or about their health but are pretty chilled out otherwise. As long as these quirks are not preventing you from doing things or disturbing your life in any way - or the lives of those close to you - then there is probably no harm in them. They may even be charming! Just don't let them get a tight grip on you and it should be smooth sailing
Mikaela
21-10-2004, 13:34
Oops..jag hade ganska många poäng, måste nog göra om det och kolla om jag kanske svarat fel nånstans. Mikaela
kristerh
21-10-2004, 13:50
Hmmm 55 hade jag... krister
kopernikus
21-10-2004, 13:59
Sulawesii
21-10-2004, 14:04
50 poäng.
Ni som scorar runt 50 skulle nog tycka att jag var extremt slarvig och näst intill snuskig när det gäller hur det ser ut på diskbänken till exempel...
Sulawesii
21-10-2004, 14:27
Nja, Ina, jag är nog lite slarvig jag med. Men, jag gillar inte att ha det FÖR stökigt runt mig, det tär på mina krafter (med andra ord: jag blir &%¤#&! irriterad!). Och är diskbänken din och inte min, så är det helt ok!
andreas i uppsala
21-10-2004, 15:01
fick 0 poäng  Congratulations, you've got a grip! According to your test score, you have no (or very few) obsessions and paranoid tendencies. You appear to be pretty chilled out and don't have many major hang-ups. In fact, you probably just don't understand people who fixate on odd things that you don't even notice, and may even want to tell them to stop being so darn paranoid! Actually, having a few small hang-ups is pretty normal; so don't judge others too harshly. Just thank your lucky stars that you're not stuck with any of these little obsessions, as they can be a real pain in the behind. Way to go!
30 p Känner mig alldeles normal, inte så nervig - och det visste jag ju redan! Kommentar: "Congratulations, you've got a grip! According to your test score, you have no (or very few) obsessions and paranoid tendencies. You appear to be pretty chilled out and don't have many major hang-ups. In fact, you probably just don't understand people who fixate on odd things that you don't even notice, and may even want to tell them to stop being so darn paranoid! Actually, having a few small hang-ups is pretty normal; so don't judge others too harshly. Just thank your lucky stars that you're not stuck with any of these little obsessions, as they can be a real pain in the behind. Way to go!
20 poäng. Helt OK!
gammelnalle
21-10-2004, 16:27
20p MEN jag vet faktiskt inte vad jag svarat,,, vad är STDs. ???? Gonnore?? Someone calls and hangs up. Do you immediately hit *69? vad är *69? (nummerupplysningen? Flippar ut? eller en ordlek?) The boss calls and wants to see you A.S.A.P. Do you assume you're in trouble? vad är A.S.A.P. ??? så troligtvis är jag totalt utflippad????
A.S.A.P. = As Soon As Possible
CITAT (gammelnalle @ 21-10-2004, 17:27) vad är STDs. ???? vad är *69? vad är A.S.A.P. ??? så troligtvis är jag totalt utflippad????  :P :lol: STD = Sexually Transmitted Diseases, alltså sexuellt överförbara sjukdomar *69 är en tjänst som gör att man ringer upp det nummer som senast ringde till ens egen telefon ASAP = As soon as possible, alltså så snart som möjligt Utflippad? Absolut! ...och vi behöver fler som är sådana...
gammelnalle
21-10-2004, 16:47
ni e la för goa.... men hur kommer det sig att ni kan SÅDANA saker.... men är dåliga på blomsterodling.... själv kan jagg inge' dera....
CITAT (gammelnalle @ 21-10-2004, 17:47) ni e la för goa.... men hur kommer det sig att ni kan SÅDANA saker.... men är dåliga på blomsterodling.... själv kan jagg inge' dera.... Jag vet allt...
CITAT (Ina @ 21-10-2004, 14:07) 10 poäng... jag är supercoool...  hehe, fick också 10 poäng =)
Blomstertanten
22-10-2004, 06:54
Jag vågade inte ens svara på första frågan !  Vågade knappt läsa den! Hur illa är det då ???  När jag väl tog mod till mej och läste frågan kom jag fram till att jag inte kunde svara.  Jag håller mej faktiskt till en partner i taget !
CITAT (Blomstertanten @ 22-10-2004, 07:54) När jag väl tog mod till mej och läste frågan kom jag fram till att jag inte kunde svara.  Jag håller mej faktiskt till en partner i taget !  Nu var det väl snarare hur många partner ens partner har haft. Påpekandet att när du hoppar i säng med en ny partner, gör du det också med hans/hennes tidigare också är inte omotiverat. Ur smittsynpunkt alltså. (Jag fick 10 poäng, och det förvånade mig inte.)
blackvelvet77
22-10-2004, 08:35
Fick 25- Har inga eller väldigt få tvångs neurotiska tankar.
Nolla blev jag. Soooo cool...?!? Nä, det är nog snarare det attt jag inte har tid med några neuroser. Men vänta bara, när ungarna blir litet större så...
kristerh
22-10-2004, 10:39
Till Kopernikus: är det bara du och jag som är neurotiker här?? krister
20 poäng här också. Helt OK alltså!
25 poäng... *drar sig i håret - undrar om det stämmer* de frågade precis om sånt jag inte är petig om... massa andra saker är jag mycket grinig om
valerie
22-10-2004, 13:36
10 points,no pains in the ass here
gammelnalle
22-10-2004, 18:46
CITAT (jendah @ 22-10-2004, 14:03) 25 poäng...
*drar sig i håret - undrar om det stämmer*
de frågade precis om sånt jag inte är petig om... massa andra saker är jag mycket grinig om :wacko: gjorde om testet efter att ha fått reda på vad det EGENTLIGEN betyder (se mitt tidigare frågeinlägg...) jo 10-20p (något osäker på vad jag skall svara) men jag håller med dig... i vissa andra saker skulle jag nog med rätta (?) kallas för neurotisk.... om mina gäster är slarviga ett par dagar...... är väl deras problem... såvida det inte inkräktar DIREKT på mig... eller?? inte går jag in och STÄDAR deras(mitt) sovrum.... och jag skulle bli fly förb....d om de kom in och bäddade min säng.... ringt fel har väl alla gjort (????) och även om jag brukar be om ursäkt så KAN jag komma på att jag ringt fel INNAN de hunnit säga något. huruvida jag glömt ugnen/spisplattan på VET jag inte... men har då aldrig fått huset nerbrunnet... om chefen söker mig OMGÅENDE så är det väl bråttom??? so what...  EDIT:: Gjorde om testet en gång (samma svar) till men angav att jag var av det motsatta stönet (quvinna) och fick då LÄGRE poäng !!! Och vad innebär det då???
CITAT (gammelnalle @ 22-10-2004, 19:46) EDIT:: Gjorde om testet en gång (samma svar) till men angav att jag var av det motsatta stönet (quvinna) och fick då LÄGRE poäng !!! Och vad innebär det då???  :D :D :P Hej Edit. Det betyder kanske att du är lite feminin? Jag har inte gjort testet, bryr mej inte om sånt.
Kattgräs
22-10-2004, 19:03
55... närå, inte så himla neurotisk... inte mer än alla andra i alla fall...
gammelnalle
22-10-2004, 19:32
CITAT (Berith @ 22-10-2004, 19:55) CITAT (gammelnalle @ 22-10-2004, 19:46) Hej Edit. Det betyder kanske att du är lite feminin? Jag har inte gjort testet, bryr mej inte om sånt.  Nej det kan jag inte tro... men är mest ledsen för att min vinterklänning inte passar längre... mvh Piaff
CITAT (gammelnalle @ 22-10-2004, 19:46) CITAT (jendah @ 22-10-2004, 14:03) 25 poäng... *drar sig i håret - undrar om det stämmer* de frågade precis om sånt jag inte är petig om... massa andra saker är jag mycket grinig om  gjorde om testet efter att ha fått reda på vad det EGENTLIGEN betyder (se mitt tidigare frågeinlägg...) jo 10-20p (något osäker på vad jag skall svara) men jag håller med dig... i vissa andra saker skulle jag nog med rätta (?) kallas för neurotisk.... om mina gäster är slarviga ett par dagar...... är väl deras problem... såvida det inte inkräktar DIREKT på mig... eller?? inte går jag in och STÄDAR deras(mitt) sovrum.... och jag skulle bli fly förb....d om de kom in och bäddade min säng.... ringt fel har väl alla gjort (????) och även om jag brukar be om ursäkt så KAN jag komma på att jag ringt fel INNAN de hunnit säga något. huruvida jag glömt ugnen/spisplattan på VET jag inte... men har då aldrig fått huset nerbrunnet... om chefen söker mig OMGÅENDE så är det väl bråttom??? so what...  EDIT:: Gjorde om testet en gång (samma svar) till men angav att jag var av det motsatta stönet (quvinna) och fick då LÄGRE poäng !!! Och vad innebär det då???  fast jag förstod iofs vad de frågade om från början - men tyckte att det handlade om petitesser. Chefer har alltid bråttom... det går att städa gästrummet när de åkt sin väg... ... som sagt jag kan mycket väl vara en grinig, pedantisk gnällspik... fråga min stackars man
...5 poäng...inte mycket som skrämmer mig inte...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|