Full version: Vinterbalkonglådan
Jill-Ulrika
Nu är nästan allt utan mina stackars pelargonier borta från balkongen. Det känns så kalt och trist. Så jag tänkte fixa till balkonglådorna inför vintern och undrar om det finns något vackert som kan hålla sig i en balkonglåda under hösten och vintern, förutom ljung? (som förövrigt ger mig en kyrkogårdskänsla...)

Och om någon har inspirerande foton att visa på kreativa lösningar till vinterbalkonglådan, var inte blyga att tipsa och/eller maila mig om detta.
lolo
Lite enris är fint att plantera i balkonglådorna.
lotta_
Det finns en tråd i småprat där du kanske kan få lite inspiration. Kolla här
wrestsgirl
Min svärmor var ute och plockade olika sorters mossa samt rönnbärskvistar och lingon och satte i balkonglådorna, det blev kanonfint..

Vet inte om det var vad du tänkt dig men fint vart det i alla fall.. biggrin.gif
Jill-Ulrika
CITAT (lotta_ @ 23-10-2004, 10:05)
Det finns en tråd i småprat där du kanske kan få lite inspiration. Kolla här

Riktigt trevlig inspirationslänk. Det borde finnas en finaste vinterbalkonglåda även under krukodling tycker jag;-)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon