Full version: Nya bilder
adrian

Hamata bör´jar få vassa "tänder..."

Heliamphora Nutans har öppnat sig och börjar jaga...

Heliamphora heteriodoxa X Ionasii
Fialotta
Heeeej!

Vilka häftiga bilder....kan du inte smyga in en liten färsk
bild på ditt lilla underverk (sonen)
lite nyfiken på hur han växer wub.gif

Hoppas allt är bra wub.gif
lolo
Wow, vilka "tjejtjusare"! laugh.gif
adrian
Hej!
Jag har varit bortrest ett tag...
Här kommer en bild på oss när vi skulle hjälpa mamma med gerdinuppsättningen...

JÄTTESPÄNNANDE tyckte Sam och jag... biggrin.gif

yla
thihi ni gjorde ert bästa iallafall rolleyes.gif laugh.gif smile.gif

gulligt rolleyes.gif
Fialotta
Va gulligt...ni ser lika trötta ut bägge två...
jobbigt med gardiner smile.gif

Han växer o mår bra ser jag...tack för titten smile.gif
adrian
sam har börjat rulla runt nu, och det ser overkligt ut... blink.gif
Jag kan knappt tro att han kommer att kunna krypa sen, han har ju bara legat still och tittat annars.. wub.gif

(Vi brukar yla som vargen i skogen tillsammans på nätterna (jättevackert tycker vi båda.. biggrin.gif )
*Laika*
Den lille verkar vara måttligt road av att hjälpa till med gardinerna. Fast han var urgullig, tycker jag. wub.gif
Mvh. Laika
Betty
CITAT (Laika @ 28-10-2004, 14:21)
Den lille verkar vara måttligt road av att hjälpa till med gardinerna. Fast han var urgullig, tycker jag. wub.gif
Mvh. Laika

"Den store" verkar inte särskilt intresserad han heller...
Börjat rulla runt säger du - innan ni vet ordet av så både kryper, klättrar och går han. Och då kommer det stunder när man nästan längtar tillbaks till den tiden när lille klimpen bara låg stilla och tittade på en och på sin höjd rullade runt lite ibland... rolleyes.gif laugh.gif

Himla söt bebbe! wub.gif
cic
CITAT (Betty @ 28-10-2004, 15:03)
Börjat rulla runt säger du - innan ni vet ordet av så både kryper, klättrar och går han. Och då kommer det stunder när man nästan längtar tillbaks till den tiden när lille klimpen bara låg stilla och tittade på en och på sin höjd rullade runt lite ibland... rolleyes.gif laugh.gif

När jag fyllde trettio sa min pappa att han inte fick ihop det.. Han är ju bara tjugofem, och det var ju inte alls längsen han lärde mig gå.. wink.gif wacko.gif sleep.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon