Full version: billig bubbelplast?
jessica zon6
Tänkte redan nu börja med att luska ut var jag kan köpa bubbelplast billigt..har kollat på olika företag på nätet,men jag hittar inga priser.Har ni som redan sedan tidigare har plast,tips var jag beställer,och hur mycket det kostar...behöver nog en rulle iallafall? smile.gif

mvh
jessica
Caprice
Såg att Bauhaus säljer det när jag var där igår... kommer tyvärr inte ihåg priser..
Kanske inte det allra billigaste..?

Men nu vet du att det finns där iaf..

Caprice
jåj
Kolla med Weibuls de har både två och treskikts UV-stabileserad plast tror att 50 Kvm av treskiktsplasten går att få för 1.200:-
JÅJ
Ingrid på Västkusten
Observera att förpackningsbubbelplast och växthusbubbelplast inte är samma alls.

Vi återanvänder vårt bubbel och är innte på sjätte året nu biggrin.gif bra avskrivning ;-))
jessica zon6
Har kollat på weibulls på nätet ,men hittar inte då jag söker där sad.gif Ska man kontakta en återförsäljare för att få prisuppgift m.m.?
jåj
Hej.
Kontakta en återförsäljare i "yrkesodlar katalogen finns ett par varianter och olika bredder.

JÅJ
Ingrid på Västkusten
Weibulls har om så inte på Nätet - slå dme en plinga ;-)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon