Helen i Piteå Zon 5
Hannu Sarenström känd från bla. Gröna Rum kommer till Luleå och föreläser om TRÄDGÅRDSMAGI-ETT PERSONLIGT ÄVENTYR. Det är onsdag den 27oktober kl. 18.30, Örnässkolans aula, Biljettpris 95:-, förköp kan göras hos Ebeneser te. 0920-29 43 55 eller köpa biljett vid dörren. Hoppas vi ses! /Helen
Caprice
Var och såg och hörde Hannu i somras på Ulriksdal Flower Show...

Om ni inte tidigare sett o hört honom live rek jag det verkligen...

Han är för bra, otroligt rolig!

Caprice
Betty
Var och lyssnade på honom på TrädgårdNorr-mässan i Umeå 30 mil bort i våras och ska naturligtvis se honom igen nu när han ska hålla föredrag på bara tio minuters promenadavstånd från mig. smile.gif
renate
CITAT (Betty @ 24-10-2004, 16:17)
Var och lyssnade på honom på TrädgårdNorr-mässan i Umeå 30 mil bort i våras och ska naturligtvis se honom igen nu när han ska hålla föredrag på bara tio minuters promenadavstånd från mig. smile.gif

Oj vad avis jag blir,när han föreläste här i Halmstad,missade jag föredraget.Jag tycker om hans sätt att berätter,hans entusiasmen smittar.
Har så trevligt med Hannu. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon