Full version: Kolla in fotona!
Emser
Enjoy!!! rolleyes.gif

Justa foton!!!!
Blomstertanten
rolleyes.gif

Underbara foton !
Maria i Helsingborg
Man blir helt "lycklig i magen"........ wub.gif
amaira
Gillar flodhästungen bäst. Tvåa blir fågeln med rykande andedräkt, eller kan det heta "sångdräkt"?

Härliga foton allihop!!!

/amaira.
Orchid
Säger som de andra; jättehärliga foton. Gillade den sista, så otroligt färgrik..
Betty
Tack för länken Emser, helt underbara bilder! :)Speciellt den näst sista... wub.gif
Jejja
Jaaa! Näst sista var ju helt underbar!!!! laugh.gif
fruberglund
Ja, verkligen helt underbara bilder.

Djurälskare som jag är så gillade jag verkligen den tjuvaktiga ekorren smile.gif
Ciczi
Gillade också den söta ekorren!

Ciczi
lotta_
Å så läckra foton. Vad kul det måste vara när man lyckas fånga det rätta ögonblicket så exakt. tongue.gif
Orchid
CITAT (lotta_ @ 25-10-2004, 21:23)
Å så läckra foton. Vad kul det måste vara när man lyckas fånga det rätta ögonblicket så exakt. tongue.gif

Exakt vad jag tänkte... smile.gif Man känner sig riktigt stolt över riktigt lyckade foton.
yla
varför ser inte jag dom sad.gif
Fenja
Länken verkar ha pajjat... jag såg dem förut. Surikaten är underbar!!
Mvh
Fenja
pejori
jag ser dom rolleyes.gif smile.gif
den fungerar igen smile.gif smile.gif
lotta_
CITAT (Fenja @ 25-10-2004, 22:16)
Länken verkar ha pajjat...

Jag testade igen och den funkar ...
netaave
Helt underbara, särskilt de rödtonade träden i vattnet och blixtbilden.
yla
woow läckra bilder
tack för att ni hojtade till rolleyes.gif
pejori
gillade firrarna smile.gif smile.gif
såna har jag. smile.gif smile.gif
estet
Underbara!! wub.gif
Många skrivbordsbilder!
Maria i Helsingborg
Jag kollade runt på killens hemsida och fann denna bilden........

Av någon anledning tänkte jag på Hannele och "naturtomt".
Snacka om taskiga odds tongue.gif
Zanna
CITAT (fruberglund @ 25-10-2004, 20:19)
Ja, verkligen helt underbara bilder.

Djurälskare som jag är så gillade jag verkligen den tjuvaktiga ekorren smile.gif

Håller med, underbara bilder och ekorren var nog en av favoriterna- den har bra smak också. Käkar Hersey's peanut butter cups som jag ääääälskar!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Yin o Yang
smile.gif tänk om man kunde själv, dvs fånga ögonblicket. Gillade vattendropparna med prästkragar i och åskvädret eftersom jag älskar när det åskar wub.gif . Men, alla bilderna var fantastiska på sitt sätt.
Flamingon - växtgalning
Pejori, menar du de färgglada fiskarna? blev väldigt nyfiken på vad det är för någon sort, hur de vill skötas och vart man skulle kunna få tag i sådana. helt underbara. wub.gif
GoSatta
dom färgglada fiskarna är papegojfiskar (papegojciklider) vilka är avlade/korasde tills odm har fått fram dessa missfoster. (finns tillåmed dom med två stjärtfenor etc)

Färgerna är med största sanolikhet inte heller äkta utan injiceras med sprutor under huden på fiskarna och färgerna bleknar med tiden. (olagligt i Europa)

dom "vanliga" röda och oranga finns att köpa i Svergie men många rekommenderar folk att INTE köpa dom efter som man då stödjer en ganska skitig industri som har noll respekt för liv.

Dock är dom väldigt vanliga i Asien (där dom också "tillverkas")

här är dissuksionen på zoopet när jag postade bilden där (akvarie hemsida)

papegoj på zoopet
Flamingon - växtgalning
det där är ju inte bra alls. men människan har en tendens att leka Gud och forma olika djur som de vill och behaga, och inte bara djur för den delen. nu är jag inte nyfikan på dem längre...tycker inte det är ok, nånstans ska man säga stopp. wink.gif
Sulawesii
Kolibrin är ett mästerverk! Ja, det är väl flera av bilderna iofs, men iallafall så var den min favorit av mästerverken. Sen är jag ju svag för surikater med deras coola stil!
lena:-)
hm, jag fattar inget, ser inget heller wacko.gif
Exotic
Ojjj så fina bilder ..jag kan nog inte välja en av dem rolleyes.gif

Exotic
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon