Maria i Helsingborg
(Hur stor trädgård HAR ni egentligen Kajsa? Nu har jag sett igenom dina bilder och det tog lååååång tid tongue.gif )

Någon som vi dela med sig av sina önskemål inför 2005?

Jag vill biggrin.gif ;

Kajsas Dahlia........MUMS

Kajsas Fuchsia..........LJUVLIG

Kajsas Vallmo.....BARA MÅSTE HA

*skriver beställningslista*
Sylvia
Den svarta vallmon hade jag också i sommar, den är fiiiin!! Hade även en dubbelblommande svart skönhet, även den var fiiiin!
Kajsas dahlia tror jag heter 'Jessica', åtminstone är den precis likadan.
Och fuchsian med sin tallriksform har åtminstone Rockdala, så visst kan du få tag i den!
Maria i Helsingborg
Tack för hjälpen, snälla Sylvia smile.gif
Kajsa
Men oj Maria, jag håller på med sidmarkeringarna av nya bilderna, säger till när det är klart. Har en normalstor trädgård, men trångt i rabatterna.
Kajsa
Jo, dahlian är sedan barnen var små, vad bra om du har ett namn Sylvia.
Svarta vallmon är ettårig, du kan få frö av mig i vår. Fuchsian är som Sylvia sa från Rockdala.
lotta_
Vilken vacker trädgård du har Kajsa. Kul att titta på dina bilder.
fruberglund
Som jag sagt innan så måste jag bara ha Kajsas liljor...tja, inte hennes direkt...du behöver inte oroa dig för att jag ska länsa dina land kajsa laugh.gif

Men efter att ha sett hennes liljor har jag blivit förälskad smile.gif

Några av rosorna och klematisen säger jag inte heller nej till smile.gif

Och vallmon var verkligen jättetjusig!

Bra gjort Kajsa, du har inspirerat mig och säkert många fler.
Kajsa
Trevligt, jag sitter här mitt i natten jag är van vara uppe på nätterna då jag jobbar så. Nu har jag äntligen fått ordning på alla nr. på alla nya bilder.
Mia, zon 3
Apropå vallmon (den svarta) - jag sådde också en 'Black Peony', men den var helfylld, och lite "rufsig".
Den där enkla är ju bara så superläcker! SKULLE du få några frön över så tigger jag allt vad jag orkar.... ! wub.gif
Kajsa
Det går bra Mia du får höra av dig i vår biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon