Exotic
var tvungen att ta fram kameran på min lunch idag när jag fick nytt besök av en som jag inte sätt förut rolleyes.gif smile.gif

Här finns några till om ni har lust rolleyes.gif smile.gif
Nötväcka

Exotic smile.gif wub.gif
amaira
Ja, visst är det en nötväcka som du har till lunchgäst!

(Nötväckan är dessutom den enda fågel som kan klättra upp-och-ner på trädstammar, med huvudet neråt)

Den andra pippin är en pilfink, men det vet du nog redan.

Fin bild! Visst är det härligt att ha fågelvänner utanför fönstret!

/amaira
yla
nötväckan hör till en av mina favoriter den är så söt o kaxig o så säger den alltid till då den kommer
förresten hade du enhel del superbilder på spindlar o gräshoppor o annat i ditt album,,,bra fotat ,fachinerande o se den där lilla grejen undertill på korsspindeln o kul o se två vårtbitare samtidigt

fina bilder rolleyes.gif
Exotic
amaira jag blev så glad av att ha en ny lunch kompis och inte verkade hon vara så blyg när jag stod och fotade, såg henne oxå hoppa neråt på trädet Snyggt Fotarbete rolleyes.gif tongue.gif

oldwolfie ja den snackade hela tiden när den var på väg tillbaks så att jag stod berädd med kameran då smile.gif
tack & Bock kul att du gillade min små insekter...spindelens midda rolleyes.gif
vårtbitarna var till och med 3 på samma ställe fast dessa 2 var dem som gick runt och den 3 solade sig på ette blad laugh.gif

Exotic
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon