andersen
Därför är datorn en kvinna:

* Så fort du har en väntar en bättre modell runt hörnet.
* Ingen annan än skaparen själv förstår den inbyggda logiken.
* De allra minsta av misstag lagras direkt i minnet för att kunna tas fram när som helst i framtiden.
* Språket som används för att tala med andra av samma sort är helt obegripligt för utomstående.
* Meddelandet "Bad Command or File Name" är ungefär lika informativt som "Om du inte förstår varför jag är arg på dig så tänker jag då inte tala om det."
* Så fort du har fastnat för en åker du på att spendera halva din lön på tillbehör
lolo
laugh.gif laugh.gif Det var kul, Andersen! Tänkte på min stackars sambo! laugh.gif laugh.gif
pejori
mycket rolig laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
Caprice
laugh.gif laugh.gif

Caprice
fruberglund
Instämmer helt, fast karlar är inte bättre dom laugh.gif
yla
fniss jojo de e mycket som går att överföra från datorerna till vår värld
manligt eller kvinnligt det passar alltid lika bra
eller bara mänskligt
tänk bara på hårddisken
när den är full så fungerar saker o ting sämre ,minnet tillexempel
även om sakerna finns där så tar det längre tid att gräva fram dom

mja som sagt det finns massor me kul man kan säga men just nu sviker hårddisken på mej,,, unsure.gif alldeles nyss hade jag flera gångbara skämt nästan framme men det blev för mycket så "datorn" hängde sej
o nu får ni fundera själva rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif

för inte kan de vara åldern ,,,möjligen är det tidsåldern som gör att minnet inte hinner me vi får alldeles för mycket inputs för att processorn ska hinna lagra o behandla all info så den ligger väl bland ettor o nollor o väntar på att bli defragmenterad till läslighet

ops jag tror jag vaknat för tidigt idag
tar en slurk kaffe till o vaknar till

ha en bra dag alla rolleyes.gif
gammelnalle
CITAT (oldwolfie @ 30-10-2004, 09:18)
tänk bara på hårddisken
när den är full så fungerar saker o ting sämre ,minnet tillexempel
även om sakerna finns där så tar det längre tid att gräva fram dom

mja som sagt det finns massor me kul man kan säga men just nu sviker hårddisken på mej,,, unsure.gif alldeles nyss hade jag flera gångbara skämt  nästan framme men det blev för mycket så "datorn" hängde sej
o nu får ni fundera själva rolleyes.gif  :P  :lol:

tar en slurk kaffe till o  vaknar till

hmmm med tanke på vad du skrev om FULL hårddisk... är du säker på att det bara var kaffe i koppen????

biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

"Själv blandar jag fredligt mitt kaffe med kron
till angenäm styrka och smak
och lyssnar till dragspelets lockande ton
som hörs från mitt stugegemak"

Evert Taube

PS själv dricker jag inte KAFFE!!!! DS
yla
ujuj såklart
e de inte fult att ha kron i så här tidigt
hehe skojjar
nå min kaffekopp va inte spetsad
men de e ju ingen ursäkt till svamlet de håller jag me om

gomorron föresten
rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif
Evin
Du glömde faktiskt att datorer har en egen vilja och gör precis vad som behagar den och är en jävel på att göra många saker samtidigt. Och att man gärna spenderar tid med den...läääänge.....

Nog är datorn är kvinna smile.gif

/E
yla
CITAT (Evin @ 30-10-2004, 09:46)
Du glömde faktiskt att datorer har en egen vilja och gör precis vad som behagar den och är en jävel på att göra många saker samtidigt. Och att man gärna spenderar tid med den...läääänge.....

Nog är datorn är kvinna smile.gif

/E

jo men i viss mån är ju killar likadana så jag undrar om inte datorn ändå e olika beroende på vem som har hand om den
min e då precis som en karl om den inte vill göra som jag vill så stänger den bara av sej,,vill inte ens diskutera ,,,o e inte det manligt så säg laugh.gif laugh.gif
när den sen startar om så låtsas den precis som om inget hänt,o e som vanligt
Berith
CITAT (oldwolfie @ 30-10-2004, 10:24)
min e då precis som en karl om den inte vill göra som jag vill så stänger den bara av sej,,vill inte ens diskutera ,,,o e inte det manligt så säg laugh.gif  :lol:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

så sant så!
pejori
CITAT (oldwolfie @ 30-10-2004, 10:24)
min e då precis som en karl om den inte vill göra som jag vill så stänger den bara av sej,,vill inte ens diskutera ,,,o e inte det manligt så säg laugh.gif laugh.gif

det är så sant så. biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon