Full version: GRATTIS!
Fenja
Har den äran på födelsedagen Nina H i NÖ Skåne, Towanda, vicky-g och fruberglund!
Mvh
Fenja
jessica zon6
Ett jättestort grattis från mig med biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
Många GRATTISAR till er alla fyra på er födelsedag! / Helen biggrin.gif
vickeva
har den äran att gratulera!!!!
pejori
jättegrattis på födelsedagen alla biggrin.gif biggrin.gif
Betty
Grattis på födelsedagen alla fyra! smile.gif
Tesa
Grattis!! ...allihopa....
Kajsa

GRATTIS TILL ER
Nina i Skåne, Towanda, vicky-g och fruberglund
Lady Hamilton
Grattis på födelsedagen!
fruberglund
TACK ALLA!

Tack Kajsa för liljorna, du vet vad jag menar laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ikväll ska vi ut med svärföräldrarna, min mans syskon och mormor och äta gott på restaurang. Nåt kalas orkar jag inte ordna nu när det är så mycket förberedelser inför vår bröllopsresa till Australien om 3 veckor smile.gif

Ska bli så skönt att komma bort lite men kommer få abstinens efter er och forumet smile.gif

Kram på er
Kajsa
Men oj, till Australen och gifta dig, låter helt underbart, lycka till med allt wub.gif
amaira
Stort grattis på födelsedagen!!!!!

/amaira.
cala98
Grattis!
fruberglund
CITAT (Kajsa @ 30-10-2004, 13:23)
Men oj, till Australen och gifta dig, låter helt underbart, lycka till med allt wub.gif

Tack igen Kajsa!

Har redan gift mig, 2 juli. Blir en försenad bröllopsresa eftersom vi var tvungna att spara ihop lite mer pengar.

Men allvarligt, vem vill åka ifrån Sverige på sommaren i alla fall????? Inte jag i alla fall, älskar den svenska sommaren hur regnigt det än är laugh.gif laugh.gif laugh.gif
renate
Grattis på födelsedagen!
Towanda
Lite sen, men tusen tack ska ni ha. =)

Mvh,
Lena
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon