fruberglund
Varför måste ni lägga in så många fina bilder på rosa blommor, jag hatar ju rosa i alla dess former men nu börjar jag smälta. Sluta nu snälla ni wub.gif

Vad ska mina vänner säga om min trädgård helt plötsligt blir översållad med rosa blommor i framtiden? De kommer ju tro att jag blivit skogstokig och spärra in mig på mentalsjukhus för all framtid laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Här är ett par exempel på växter som väckt min vrede (eller habegär) wacko.gif

yla
tihi de ju kul me olika färger
fast om de fanns billiga svarta blommor somklarade sej utan så mycket skötsel
så skulle jag göra min trädgård till en svartblommande trädgård

hm hm kanske ett hörn iallafall hm hm annars så gillar jag nog alla färger
fast inte på mina kläder dom ska vara svarta ,,ja jösses va jag e fantasilös va men de e lätt att kombinera plaggen hm hm svart hm va ska jag ha till den ååhh jo en svart tröja hihi inga problem
enda problemet e att hitta kläderna i garderoben om jag inte tänder lyset
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

ojoj jag spårade visst ur totalt wub.gif wub.gif
men jag älskar färger i trädgården jag har tillomed börjat gilla dom där petuniorna som växer överallt i planteringar för jag har sällan sett någon så livskraftig variationsrik o blomvillig i alla lägen,,,,,, blomma

godmorgon alla förresten wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon