Full version: Nytt jobb!
dragonbeauty
Ja nu är det dags, för att gå till mitt nya jobb! Ojoj pirrigt är det! =) Men det är ju "värst" första dagen... Hoppas det går bra...
Ha det så bra alla blink.gif wacko.gif biggrin.gif biggrin.gif
pejori
lycka till på nya jobbet biggrin.gif biggrin.gif
Zanna
Spännande! Det som är så kul när man är ny har har massor att lära sig - och 6 månader senare är allt självklart och man är insatt i det mesta.

Lycka till! smile.gif
Betty
Lycka till Emma, det går säkert jättebra! smile.gif
lolo
Jag önskar också ett stort lycka till dig! Vad är det du ska jobba med?
Ciczi
Jag har också fått nytt jobb! Det är visserligen bara en timanställning men det inte illa ändå med tanke på att det är rätt bransch denna gången.

Ciczi laugh.gif
Betty
Lycka till och grattis till dig med ciczi! smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
GRATTIS och LYCKA TILL bägge två på era nya arbetsplatser, det kommer att gå jättebra. /Helen
pejori
CITAT (ciczi @ 01-11-2004, 11:14)
Jag har också fått nytt jobb! Det är visserligen bara en timanställning men det inte illa ändå med tanke på att det är rätt bransch denna gången.

Ciczi laugh.gif

du har fått in en fot ialla fall biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
lycka till laugh.gif
Sylvia
Grattis till era nya jobb, det går säker så bra så!
dragonbeauty
Ja det gick bra på min första dag! Jag ska jobba i en kosmetik-butik! En stor en... som vi nu håller på att bygga upp först, så nu är det bara upppackning o prismärkning som gäller i några dagar! Tack så mycket för alla lyckönskningar! =)
Kram
lotta_
Grattis till era nya jobb. Jag är själv jätteglad för min son som fick en tillsvidareanställning idag. tongue.gif
Ciczi
Japp, jag har också jobbat min första dag på nya jobbet idag. Inget avancerat än eftersom jag bara bokat in intervjuer som jag ska göra. Men det ska bli jättekul att intervjua folk om allt mellan himmel och jord.

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon