Heleri
Jag vill gärna ha lite asiatisk stil i min trädgård, och undrar om någon vet var man kan få tag på "statyer" i den stilen här i Sverige?
/Helena
Annelie
Här finns en länk till urtjusiga statyer.. kanske inte så väldigt asieninspirerade men i alla fall

Statyer
pisanggoreng
Hej,

Här finns lite buddhastatyer... De största är 80 cm höga.

http://www.nlb.nu/group.htm?category_id=6701&layout=2

mvh,

pisanggoreng
Heleri
De var jättefina, och priset var ju bra också! Tack för tipset!
Synd att de inte var lite större bara...men de duger ändå!
/Helena laugh.gif
Zanna
CITAT (Annelie @ 02-11-2004, 12:51)
Här finns en länk till urtjusiga statyer.. kanske inte så väldigt asieninspirerade men i alla fall

Statyer

Finns dessa jättegulliga små skulpturer att köpa i Sverige? Går man in på hemsidan så finns bara återförsäljare i Storbritannien. Jag mailade dem när någon tipsade om dem tidigare i somras men de har inte svarat sad.gif
Sylvia
Jag har sett liknande i vissa plantskolor, Weibulls bl.a. men de kanske tar in sådana bara ibland som prov? Men på Älvsjö-mässan fanns också sådana till salu, så om du kan vänta till våren så kanske hitatr du dom där igen? Tyvärr minns jag inte vem som sålde dom... sad.gif
Sylvia
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon