Jag har infrskaffat tv nya vxter till mitt kontor, det blev Peperomia (Rotundifolia?) de ser ut som stora grna kuddar. De r jtte fina - men vilken stark dof! Jag mste lsa kontorsdrren nr jag inte r p jobbet och nr jag kommer p morgonen s slr lukten emot mig. Men, de r vldigt fina och fyller ut mina fnster fint.
Zanna, nu blev jag RIKTIGT nyfiken! Har du nn bild p din peperomia? Har aldrig hrt talas om peperomia som doftar s starkt s jag mste bara f se den...!
CITAT (lolo @ 03-11-2004, 16:29)
Zanna, nu blev jag RIKTIGT nyfiken! Har du nn bild p din peperomia? Har aldrig hrt talas om peperomia som doftar s starkt s jag mste bara f se den...!

samma hr
Om jag fr tag p en digitalkamera s kan jag lgga in en bild men det kan ta ett tag. Jag kan meddela er nr jag gjort det.
Har ni ngra sktseltips annat n att de inte fr torka ut? Den har en massa frstngslar (?) (ca 10 cm med klibbiga frn) som trillar av men det kanske r normalt.
Det r svrt att sga nt om sktseln d vi inte vet vad det r fr vxt. Jag ska gra mitt bsta d du har lagt in ett foto!

/Ann-Louise