Bettson
Idag har det varit nästan omöjligt att komma in på odla. Man skulle tro att man nästan satt med ett 56K modem och joddlade.

Andra sidor har funkat blixtsnabbt så det är inte uppkopplingnen. Ibland kan det vara så även på andra internetsidor.

Finns det någon som har en förklaring en vanlig dödlig förstår, börjar annars misstänka att servern är en hon och har blivit kär i teknikern. tongue.gif
Blomstertanten
Kan vara så !!! tongue.gif
Malvia
Det har varit ovanligt trögt idag. Är det alla skollovslediga som upptar plats?
Det har varit ovanligt lugnt på telefonen på jobbet också. Många passar väl på att ta ledigt med sina barn.
Malvia
Kan det vara valet i USA? att man i hela världen sitter och bevakar detta på internet?
Fenja
Att odla är segt beror nog på att det är en äldre server som kanske har lite låg kapacitet... Men jag har fått besked om att den troligen ska bytas ut i höst så det är bara att hålla tummarna!!
Mvh
Fenja
lotta_
Det är väldigt irriterande när det går trögt. sad.gif Jag tror att det beror på att många surfar samtidigt.
gammelnalle
som oteknisk dataidiot .....

jag tror inte det är så att det beror på hur många som är ute och surfar..

jag använder internet på dygnets alla timmar (ja inte samma dygn... men olika tider...) och ibland mitt i natten kan odla.nu vara extremt seeeeeeeeg
Det finns fler "adresser" som ibland kan uppvisa detta , men konstigt nog inte vissa andra , vid samma tidpunkt.

Dock vet jag inte varför odla.nu (servern??? vad det nu är) uppvisar detta IBLAND.

CITAT
Fenja: Men jag har fått besked om att den troligen ska bytas ut i höst så det är bara att hålla tummarna!!

Menar du denna höst??? Då får de nog lägga på ett kol, för SNART är det VINTER!!! biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
Fenja
De sa så Gammelnalle! Hoppas att de inte luras! rolleyes.gif För det skulle vara trevligt med ett friktionsfritt surfande här på Odla. wub.gif
Mvh
Fenja
Zanna
Är det trögt att komma in på alla hemsidor man provar så borde det var ens egen Intenetleverantör som har segt (många ute och surfar kanske eller andra tekniska problem). Är det bara ex Odlas hemsida som är seg - vilket den varit några dagar - så är det nog problem hos Internetleverantören där Odla har sin hemsida.

För mig har det gått bra att komma in på andra hemsidor men Odlas har strulat lite senaste dagarna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon