Full version: Åkte till landet
evelina
Normalt sett så stänger jag mitt lilla sommarnöje i slutet av september, det är inte vinterbonat.
Brukar bara åka ut då och då och hälsa på grannarna som är gamla, ta med mig nybakat bröd dom uppskattar det jättemycket.
Nu ringde jag i söndags och bad dom sätta på värmen fick nämligen ett sånt fruktansvärt sug att åka ut och sova över.
Vilka vackra dagar, solen har strålat.
Jag plockade 10 liter trattkantareller, såg en utslagen blåklocka. Skogen doftar så gott.
Hunden och jag har sovit som små grisar inatt!!! tongue.gif
Fick av grannarna 4 hinkar med äpplen Ingrid Marie så goda. Och dom fick svamp av mig eftersom dom inte orkar gå i skogen längre.

Ville bara berätta detta, som kontrast här i forumet.
Ni förstår säkert vad jag menar
yla
låter som om du haft en underbar dag
lolo
Evelina, du kunde nog inte haft en bättre söndag... wub.gif rolleyes.gif tongue.gif
Ciczi
Sköna söndag! wub.gif

Ciczi
amaira
Låter ljuvligt och jättefint! wub.gif
Gunvor Nilsson
CITAT (evelina @ 03-11-2004, 16:15)
Brukar bara åka ut då och då och hälsa på grannarna som är gamla, ta med mig nybakat bröd dom uppskattar det jättemycket.
Nu ringde jag i söndags och bad dom sätta på värmen fick nämligen ett sånt fruktansvärt sug att åka ut och sova över.
Vilka vackra dagar, solen har strålat.
Jag plockade 10 liter trattkantareller, såg en utslagen blåklocka. Skogen doftar så gott.
Hunden och jag har sovit som små grisar inatt!!! tongue.gif
Fick av grannarna 4 hinkar med äpplen Ingrid Marie så goda. Och dom fick svamp av mig eftersom dom inte orkar gå i skogen längre.

Det är sånt som jag kallar LIVSKVALITET! Härligt att ladda batterierna på det sättet!

/Gunvor
renate
En så fin helg du och din hund hade, och vilka fina grannar du har vid ditt sommarställe.det var riktigt trevligt att läser ditt inlägg. rolleyes.gif tongue.gif
Eva St
Låter helt underbart
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon