Full version: Anledningen...
wolkenkrabber
kolla själv får du se

anledningen till att män dansar balett rolleyes.gif
andersen
He he den var bra laugh.gif
Kaktus-kanske
laugh.gif kanske kan unna sig en öl framåt kvällen, det är ju trots allt fredag rolleyes.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif det är bra att dansa balett. männen blir så viga då rolleyes.gif rolleyes.gif smile.gif wub.gif
lolo
laugh.gif laugh.gif Det var ju en bra ursäkt! laugh.gif laugh.gif
yla
ohmy.gif tongue.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif smile.gif

fnissar o skickar vidare till alla som behöver lära sej laugh.gif varför laugh.gif
kristerh
Jag har alltid undrat varför?? nu fick man reda på varför laugh.gif laugh.gif
krister
adrian
Jag har dansat Flamenco, och Latinamerikansk dans och det är faktiskt som på den filmen... biggrin.gif
Vi var 4 killar och 23 snygga tjejeri min grupp, samtidigt som andra killar skrattade åt oss....

I själva verket så var de andra killarna hemma och glodde på fotboll etc, medans tjejerna "slogs" om att få dansa med mig på golvet...

(och de var nyktra till skillnad fån de som kanske ville dansa med de andra killarna när DE väl tordes dansa på krogen.. biggrin.gif )

Filmen var faktiskt rätt så sann tycke jag... tongue.gif
Copycat
Hejsan ! Min son dansar 10-dans, det är standarddanser och latinamerikanska danser. I klubben fanns för några år sedan en pojke som utövade både dans OCH ishockey. Efter ett tag så blev det så att han satsade all tid på dansen istället, men han umgicks ju fortfarande med hockeykompisarna. Dom kunde inte förstå varför han valde dansen framför skridskorna. Hans förklaring var jätteenkel
- Om ni vinner en match i hockey, så får ni en massa kramar av killarna. Om jag vinner så är jag omsvärmad av en massa tjejer som vill kramas och gratulera. Valet är ju ganska enkelt då.
Sonen ska tävla i morgon i Eriksdalshallen i Stockholm, får se om det blir kramkalas igen då wub.gif
Annelie
Hihi.. kunde just tänka mig att det måste finnas en riktigt bra anledning för män att klä sig i trikåer!! sleep.gif biggrin.gif
lisselbo
Filmsnutten hamnade helt klart i mina favoriter.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
mvh Marie
gammelnalle
Tyvärr krockar det med min dator.... 2ggr har den stängt av datorn....

(Iofs tror jag att jag sett filmen : Är det Becks Ölreklam? och då förstår man ju......)

Om någon datorkunnig kan säga vad jag har för fel blir jag ÄNNU gladare....
Annelie
CITAT (gammelnalle @ 07-11-2004, 15:52)

(Iofs tror jag att jag sett filmen : Är det Becks Ölreklam? och då förstår man ju......)

Din dator vill helt enkelt skona dina ögon från att se en man i tights.. svårare än så är det inte! rolleyes.gif biggrin.gif
wolkenkrabber
CITAT (gammelnalle @ 07-11-2004, 15:52)

jo det är BECKS ölreklam
gammelnalle
CITAT (Annelie @ 07-11-2004, 22:51)
Din dator vill helt enkelt skona dina ögon från att se en man i tights.. svårare än så är det inte! rolleyes.gif biggrin.gif

biggrin.gif laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

jag kan ju blunda sleep.gif när pojkarna visas.......
smile.gif smile.gif laugh.gif biggrin.gif
Ingo
CITAT (gammelnalle @ 08-11-2004, 09:15)
jag kan ju blunda  -_-  när pojkarna visas...

Det beror snarare på var på bilden du tittar. Om du är som karlar är mest så tror jag inte att det är något problem.
kristerh
CITAT (gammelnalle @ 08-11-2004, 09:15)
CITAT (Annelie @ 07-11-2004, 22:51)

Din dator vill helt enkelt skona dina ögon från att se en man i tights.. svårare än så är det inte!  :rolleyes:  :D

biggrin.gif laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

jag kan ju blunda sleep.gif när pojkarna visas.......
smile.gif smile.gif laugh.gif biggrin.gif

Du behöver inte blunda, han har vanliga gympakläder på sig, så det är fritt fram att tittal laugh.gif
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon