Full version: Invasion
Ciczi
Hej!

Bäst som jag sitter vid datorn och jobbar upptäcker jag något i ögonvrån. Hela rönnbärsträdet som tappat alla blad men bären sitter kvar, är fullt av sidensvansar, minst 50 st.ohmy.gif Jag får snabbt fatt på mina kameror (APS och digital) och rusar ut för att få en bild. Just då upptäcker jag att digitalens batteri har gett upp och jag har inga med mig ut. sad.gif Jag lyckas dock fånga sidensvansarna med APS:en. wub.gif Så bildbeviset får dröja tills filmen är framkallad. sleep.gif

Hur gick det för rönnbärsträdet? Alla bär är nu borta. laugh.gif

Ciczi
amaira
Åh vad läckert!

Väntar med spänning på framkallningen.

Men jag läste nånstans i nån tråd nyligen, om att nån matade in filmen i datorn... rolleyes.gif rolleyes.gif kanske nåt att prova? tongue.gif
Ciczi
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Den var bra den... hmm.. hörde om det med... undrar vem det var.... laugh.gif biggrin.gif

Ciczi
Ciczi
Kan förresten bjuda på en annan bild, en besökare vid fågelbordet.

Ciczi
renate
Det är väl typiskt,när man vill fota något speciellt så är batteriet slut,jag har råkat ut för samma sak.Bilden med blåmesen vid foderbordet är fin den med.
zaaritha
Har ej haft dem här än, hittills--de brukar komma!
Däremot, har här varit flockar av svartmesar, tofsmesar, grönsiskor,
rödvingetrastar, stenknäckar, m fl.
benganz
Sidensvansarna har skitit på motorhuven på min bil............ ohmy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon