För er som älskar att se på moln....har jag gjort ett nytt album med foton från olika platser, Gotland, Hornborgasjön, Hökensås m. fl.
La Strega
06-11-2004, 10:29
Har nu kollat igenom hela ditt album och jag blir helt LYRISK! Så otroligt fina bilder! vissa är ju helt sagolika!

Du är jätteduktig!! önskar jag kunde fota så...
moln kan man ligga o titta på hur länge somhelst
jag har världens utsikt mot solnedgången o man blir lyrisk varje kväll
härliga bilder,jag kan tro att du fyller på mappen me moln då du kan
kramisar från mej
Helen i Piteå Zon 5
06-11-2004, 11:26
Dina bilder på moln var helt underbara, den första bilden tilltalade mig otroligt mycket, Tack för titten! /Helen
Jag älskar att titta på moln.Så vackra molnbilder du har gjort.Man kan ligger på rygg i gräset och titta på molnen och drömmar.(på sommaren inte nu)
Vackert! Att titta på molnen och upptäcka olika figurer i formationerna är härligt.
Mvh
Fenja
Mmmm, moln är hänförande... fina bilder!
Jag älskar också både att titta på, och att fotografera, moln.
/amaira.
Sulawesii
06-11-2004, 23:17
Gick in på din hemsida. Suck. Känner så starkt för dig! Jag är livrädd för att överleva min son.
Tack för berömmet! Ja, sulawesii, livet är så flyktigt och vi tar nog det för givet för ofta. Igår höll det på att fly från mig själv. Var ute med mina vänner på en restaurang för en gångs skull och där satte jag såklart i halsen. För det mesta brukar det ju gå att hosta upp det som fastnar, men om det nu var en lökflaga eller vad det var, så lade det sig som ett lock över luftstrupen. Jag var nära medvetslös innan mina panikslagna vänner, (alla kortare än jag) hittade en lång kille som kunde lyfta mig i det där greppet bakifrån (kommer inte håg vad det heter) så jag fick hjälp att hosta så pass att jag fick in lite luft. En fruktansvärd upplevelse, jag är fortfarande chockad och har ont i halsen, men jag lever! Underligt hur tankarna far i huvudet i en sådan situation....jag tänkte på barnbarna och mina katter och underligt nog hann jag tänka att min flytt skulle ha varit förgäves....Än en gång blev jag påmind om att man ska ta vara på tiden man har....
Kram Wargen

.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.