Full version: asiatiska grönsaker
pisanggoreng
Hittade den här sidan, som säljer asiatiska grönsaksfrön (hyfsat stort sortiment), som kanske kan vara av intresse:

http://www.kitazawaseed.com/index.html
Ingrid på Västkusten
Förromåren exporterade inte denna firma till kunder utanför USA. Jag brukar hålla mig till Evergreen Seeds istället, nu när Halcyon Seeds har slutat sälja :-/

Hälsar Ingrid
pisanggoreng
Det stämmer (har jag fått reda på nu i efterhand) att de inte skickar till kunder utanför USA... mad.gif

(Har man någon kamrat i det stora landet kan man i och för sig beställa i dennes address och sen få det skickat till Sverige. Lite jobbigt, kanske...)
Ingrid på Västkusten
Ja men *tröst tröst* har Du kikat på Evergreen istället? De har faktiskt mer å välja på.....och så har ju Runåbergs Fröer i Sverige nog Nordens största sortiment biggrin.gif

Hälsar Ingrid
pisanggoreng
Ja, nu har jag tittat på Evergreen! biggrin.gif Tack för tipset. Vattnas i munnen...

Då kan vi nog bortse från mitt mindre genomtänkta inlägg om Kitazawa...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon