zaaritha
07-11-2004, 01:30
Vad tittar ni på..ni som har parabol?
Jag tittar på Discovery, Animal Planet, National Geographic(felstavat?)
Och BBC Prime. Gillar att titta på The weakest link! Det är helt fantastiskt bra--tycker jag! Anne Robinson är hård o taskig--men det vet ju de tävlande!
bara animal planet
Inga från Närke
07-11-2004, 11:41
Jag tittar på Discovery, Animal Planet, 3:an ibland och 5:an.
Just nu blir det allt möjligt eftersom jag kom hem från lasarettet i torsdags och inte ska stressa och bry mig om en massa problem (höja blodtrycket)då är det skönt att bara titta på något som inte är så allmänbildande utan brar flumma med.
/Inga
CITAT (zaaritha @ 07-11-2004, 01:30)
Vad tittar ni på..ni som har parabol?
Jag tittar på Discovery, Animal Planet, National Geographic(felstavat?)
Och BBC Prime. Gillar att titta på The weakest link! Det är helt fantastiskt bra--tycker jag! Anne Robinson är hård o taskig--men det vet ju de tävlande!
Om Anne Robinson hade varit med här på odla så hade nog trådarna med hennes inlägg plockats bort illa kvickt
Pepparkvarnen
07-11-2004, 11:46
Fox News
Jag tittar nog mest på Discovery och Discovery science..5:an, BBC Prime..TV4+....och en del film på Canal+ och TV4 film men det går i perioder...
Och Anne Robinson är nästan fööör elak.....ibland....
TeliaNet
07-11-2004, 12:53
har inte parabol, men kabel-tv.
jag har SVT 1+2, TV4 & TV4+, TV3+ZTV, Kanal5, MTV och eurospot.
tittar nästan bara på TV3, TV4, Kanal5 och ZTV.
saknar alla 6st TV1000 kanaler.
miiapiia
07-11-2004, 13:49
Det är mest min 12-åriga dotter som tittar. Hennes kanaler är Cartoon, Fox kids och barnkanalen ibland. För min del blir det inte så mycket tittande.
Animal planet, BBC prime, Travel, tv4+, Hallmark, TCM ibland,det är lite olika,förmiddag titta jag på BBC prime med ett öga medan jag gör annat.
TeliaNet
07-11-2004, 18:52
en sak är dock säker, VIASAT är bäst!
flest kanaler med de bästa fimkanalerna till det lägsta priset.
andersen
07-11-2004, 19:04
CITAT (TeliaNet @ 07-11-2004, 18:52)
NÄÄ det är dom värkligen inte SKY DIGITAL är bäst, bara lite svårt att få kort till, men om man känner någon i Storbritanien så går det att fixa kort och box och ta med hit.
En länk som visar vilka kanaler som det går att se med SKY
SKY
CITAT (TeliaNet @ 07-11-2004, 18:52)
Näää,inte alls.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.