Jag har gjort en liten hemsida. Den är simpel,innehåller en massa barnsjukdomar(d.v.s småfel) och är bara nästan klar. Den handlar om härdiga exotiska växter, lite kort om dem och så... Exotics_Swe
pejori
07-11-2004, 20:08
den är ju jättefin!!! kul idé med olika sätt att öppna sidorna
AndreasBK
07-11-2004, 20:23
Spännande, men störde mig lite på att det var på engelska. I för sig hade du ju fått besökare från andra länder också, så då är väl engelsak bäst att använda antar jag. Du skulle kunna ha knappar så att man kan hoppa över till de andra släktena när man är inne i ett. T.ex. från palmer till bananer o så. Hur har du fixat forummet? Har du skrivit koden själv, eller var har du fått det ifrån?
MVh Andreas
andreas i uppsala
07-11-2004, 20:45
Jag skrev automatiskt på engelska . Jag kom på det efter halva så jag fortsatte Jaså jag har fått utländska besök redan eller hur menar du? Jag har ju bara visat er Jag har tänkt fixa länkar till de andra sidorna men inte nu, för mycket sånt här för idag(trött)
Forumet kommer från boardhost
yla
07-11-2004, 22:02
jättefint,
renate
07-11-2004, 22:36
Vad duktig du är Andreas.
Betty
07-11-2004, 22:43
Snyggt jobbat!
pisanggoreng
08-11-2004, 09:01
Vill du bli av med reklamen, ändå slippa betala något, och samtidigt få en enkel hemsidebyggare på köpet, så kan du skaffa en hemsida på www.freewebs.com . Det har jag gjort och det har funkat bra. Min är dock ingen "odlasida" så den passar nog inte här...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.