Orchid
Även fast jag inte tror att jag kan få någon hjälp med den här saken, så måste jag ändå kolla =) Det är så att min bärbara dator's MUS har fått eget liv... och vägrar lyda. Har jag tur så kan jag använda den normalt i någon minut.. men annars är den vild sad.gif sad.gif
Har försökt koppla i en annan mus, men det är samma sak som händer ändå. Så jobbigt, jag som är i så stort behov av min dator!!
Någon som vet vad som har hänt??? sad.gif
Fenja
Min datanördiga sambo säger att det brukar vara fel på moderkortet då det blir så...
Mvh
Fenja
Smekajsa
Är det möjligen din mus Fenja
laugh.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
Fialotta
Sådär hände min trådlösa mus oxå...
fick ta tillbaks min gamla och
kom då på att den måste installeras om igen...prova smile.gif
Fenja
laugh.gif Min mus... laugh.gif laugh.gif
Mvh
Fenja
Smekajsa
OOOPPSS huh.gif huh.gif
Orchid
Moderkortet? ehh.. vad ska man göra då...

Maudan.. installera om vad? Ursäkta om jag är lite trög vad gäller dessa frågor, men det är verkligen inte min grej.
Fialotta
CITAT (Orchid @ 07-11-2004, 23:01)

Maudan.. installera om vad? Ursäkta om jag är lite trög vad gäller dessa frågor, men det är verkligen inte min grej.

På kontrollpanelen går du in och klickar på mus
så tittar du vilken inställning du har där om det stämmer
när man byter mus smile.gif
Fenja
Om moderkortet pajjat så måste man byta ut de tyvärr... Men kolla det som Maudan säger, det kan mycket väl bero på det.
Mvh
Fenja
Orchid
CITAT (maudan @ 07-11-2004, 23:06)

Okay, men vilken inställning ska jag ha? *förvirrad som sjutton* sad.gif
Fialotta
CITAT (Orchid @ 07-11-2004, 23:10)
CITAT (maudan @ 07-11-2004, 23:06)

Okay, men vilken inställning ska jag ha? *förvirrad som sjutton* sad.gif

Det beror på om du ska ha den trådlösa, kan du kolla precitionen eller om det är den kablade så måste det stå där
att det är den...för vad jag förstod så skulle du byta eller???
Och då måste man ändra där...hoppas du lyckas smile.gif
Orchid
Tack för hjälpen maudan.. hehe men jag gjorde saken värre.
Gick in på kontrollpanelen, klickade på mus o egenskaper o sånt där..
(Jag e verkligen data-analfabet!) så.. något som bara jag kan lyckas med.. eh, klickade helt plötsligt på något o så vips så var hela maskinvaran borta.. Och nu hade jag inte ens, den vilda egenlivade musen, som stundvis återgick till att vara "normal"...
NEEEEEJ!, tänkte jag.. okay får väl knappa mig fram på tangenterna.. så den senaste timmen, hehe har jag haft fullt upp med att knappa som en galning på tagentbordet för att se vilken tagent som leder vart..
O nu äntligen har jag installerat tillbaka maskinvaran, det verkar som om den ikopplade musen fungerar normalt, men jag är inte säker.
Hursomhelst, är jag bara glad för att den rör sig.. o inte är stendöd som jag gjorde den till, när ja avinstallerade maskinvaran biggrin.gif

Som sagt, inte min grej det här =)))
Fenja
Vad skönt, hoppas att den sköter sig nu!
Mvh
Fenja
Orchid
Tack, det hoppas jag med smile.gif Men... med datorer kan man aldrig vara säker, något hittar de alltid på.

Förresten, vilken rolig bild du har Fenja! Den dansande musen, hehe blir nästan sprallig av att titta på den =))
Fenja
biggrin.gif
Tack!
Mvh
Fenja
Kaktus-kanske
Orchid, när "musen" fick eget liv, du såg möjligtvis inte i din list om ett nytt program startat?
Blomstertanten
Har oxå problem med musen ibland. Muspekaren börjar "vandra" över skärmen även om jag inte rör musen.

Någon som kan förklara det ? Är lite orolig att det är nått virus.
Det är i alla fall inget nytt program som startat, inget om syns i alla fall.
elleave
Om ni surfar på datorerna så installera ett spywareprogram och rensa datorn på infekterade filer. Min va knäpp och jag hade 80 infekterade filer!
elleave
Om ni surfar på datorerna så installera ett spywareprogram och rensa datorn på infekterade filer. Min va knäpp och jag hade 80 infekterade filer!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon