Full version: Hejsan!
Anna_80
Hejsan!

Jag heter Anna, och har ett stort intresse för växter och natur, pratade med en kompis häromdagen som fråga om jag brukar titta in på odla.nu, hon sa att jag skulle passa in...å det tror jag verkligen att jag kommer göra! (hoppas det ialf : ) Är nästan förvånad över att jag inte hittat denna sidan tidigare tongue.gif
Har kikat runt lite på forumet och ni verkar ju kunniga och trevliga...: )

Hoppas på nya bekantskaper och erfarenheter! : )

Kram från Anna!
*Laika*
Välkommen Anna!!! Alltid lika kul när nån i ens egen ålder dyker upp. Hoppas att du ska trivas med oss som finns här.
Mvh. Laika
Caprice
Välkommen!

Caprice
Malvia
Välkommen, kul med föryngring. Har en dotter med ålder som du. Jag tror att jag har "smittat" henne med mitt växtintresse. När hon kommer från sin studentkorridor hem till oss är hon gärna med och röjer och donar i trädgården.
pejori
du är jättevälkommen hit. smile.gif
hoppas att du kommer att trivas här wub.gif wub.gif
Copycat
Hejsan ! Och välkommen. Samma här, jag har också barn i din ålder. Det är såna som du och dom andra ungdomarna som drar ner medelåldern. Du behöver absolut inte känna dig yngst i gänget, det står nog "våra" pojkar för. wub.gif
elleave
Välkommen!!! biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif biggrin.gif
Anna_80
Oj vilket välkomnande! tack! smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
HEJ och VÄLKOMMEN önskar jag med! Hoppas du ska trivas! / Helen
Babs
Tjabba!!!!!!!!!!!!!!!!

Jätteroligt att ni blir fler och fler ungdomar som är intresserade av växter

Babs

Lev idag livet går inte i repris biggrin.gif
Tesa
Säger också VÄLKOMMEN!!!
Här går vågorna höga ibland men det finns mycket trevligt folk och mycket kunskap...och för det mesta är det ett väldigt trevligt ställe.....
Sulawesii
Välkommen!
Hoppas du kommer att trivas!
Exotic
Hej & Välkommen hit här kommer du att trivas smile.gif laugh.gif

Exotic
Bjäbban
Hejsan och välkomen!
Jag är själv en nyis här, och har inte riktigt kommit igång med skrivandet här ännu #skrattar# det kommer mera, som det brukar heta!
Jag blev hitskickad av Netaave som jag känner via
http://www.bendro.se/forum2/

Jag flyttade för 3,5 år sedan in i ett litet hus med en väldigt misskött trädgård...
Så de första åren har mest gått åt till att röja undan all bråtte, såga träd och sånt...
Först i år, så var det dags för det roliga! Att börja plantera! Är alltså total nybörjare på växter så odla är en guldgruva för mig, jag läser och läser, och läser lite till!!!
Kaktus-kanske
Välkommen,
tillika helt ny på detta forum & dessutom HELT ny vad gäller växter och grönt ...

Men jag förkovrar mig tongue.gif
Fenja
Hej och välkommen hit!
Mvh
Fenja
estet
Välkommen ska du vara å alla andra! smile.gif
Anna_80
ojoj...*hade inte väntat mig så mycke välkomnande* smile.gif

tack!
Smekajsa
Instämmer med resten av "odlingarna"

Välkommen smile.gif smile.gif
lotta_
Välkomsthälsning från mig också!
Gossen Ruda
Hej och välkommen. Roligt med lite nytt blod som vi gamlingar kan ge oss på. (Det var ett sk skämt) biggrin.gif

Min mamma hette också Anna men hon var född 1917, namnen återanvänds tydligen.

Blev lite nyfiken på om du är västgöte eller östgöte eftersom det finns flera Hällestad.

Det är lite turbulens på forumet just nu men det blåser snart över. Varning bara för att diskutera vegankost och Roundup. rolleyes.gif
amaira
amaira önskar också er alla "nyisar" hjärtinnerligt välkomna!!! wub.gif
Anna_80
*glad* wub.gif

gossen ruda: jag är östgöte! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon