Full version: Hjälp med fotoalbum!
milla
När jag prövat står det antingen att det är för gammalt eller att mitt namn och email redan finns registrerat. Vad gör jag för fel?
Berith
Säkert inte ditt fel! Verkar vara samma fel som för Monique några rubriker längre ner här på Support. Hojta till på Ingemar så fixar han till det! Den grabben klarar allt.... sleep.gif
Monique
rolleyes.gif Ja , och Ingemar fixade det åt mig, nästa gång jag gick in så hade jag ett fotoalbum, nu skall jag bara få till det med den "lilla ormen" som svarar att mina bilder är för stora. laugh.gif biggrin.gif
Ingemar
CITAT (milla @ 25-02-2003, 15:57)
När jag prövat står det antingen att det är för gammalt eller att mitt namn och email redan finns registrerat. Vad gör jag för fel?

Albumet finns och det är aktiverat, du behöver bara logga in så ska det fungera. Jag har testat och det fungerade. Har ändrat ditt lösenord och skickat dig uppgifterna.
milla
Får det inte att funka iallafall unsure.gif
Får meddelandet "FEL duär inte inloggad"
Vad gör jag för fel?
Jag använde id och lösen jag fick av dig Ingemar.
Ingemar
CITAT (milla @ 26-02-2003, 20:07)
Får det inte att funka iallafall unsure.gif
Får meddelandet "FEL duär inte inloggad"
Vad gör jag för fel?
Jag använde id och lösen jag fick av dig Ingemar.

Förmodligen beror det på att du markerat "alltid" vid frågan om inloggning. Jag har ändrat det till "aldrig", det fungerar säkert bättre. Testa igen!

Använd samma inloggningsuppgifter som du fick av mig tidigare.
Monique
Ingemar, har glömt att tacka dig för att du fixade mitt album.
Tack wub.gif Tack wub.gif
Skall bara få till det med bilderna också wacko.gif
milla
Nu funkar mitt album. Har lyckats lägga in foton också!
Tusen tack Ingemar smile.gif wub.gif rolleyes.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon