Mariann
Jag klickar på lila men det händer ju inget?
Sylvia
[COLOR=purple]Så här borde det gå till... alltså skriv texten och markera den, klicka på lila sedan och så får du en kod före och efter texten, sedan kommer texten att vara lila hoppas jag.[COLOR=purple]

Nää, det verkar verkligen inte bli lila...
Ingemar
Klicka FÖRST på lila, skriv sedan texten och klicka sedan på "Stäng aktuell tagg", då fungerar det.

Så här ser det då ut (observera att jag bytt ut klamrarna för att ni ska se.

(COLOR=purple)texten här(/COLOR)

då blir det så här:

texten här
Sylvia
Få se... nu ska det vara röd... nää, man ser det inte i förhandsgranskning i a f... sad.gif ...

Men se, det HAR funkar när man väl skikade det!!! Hurra! laugh.gif
Hannele
Gôrlätt! laugh.gif
Eva St
Är det så här tro
Eva St
Ina
Måste testa, jag med ![COLOR=orange][/COLOR]
Ina
En gång till!
Virgo
hejsan,

ett litet tips!

Om man upptäcker nåt fel i sitt inlägg,stavfel eller som du nu inte fick till det med färgade bokstäver, så kan man faktiskt gå in och ändra i sitt inlägg.
Det finns en "penna" med underskrift ändra i sitt inlägg uppe till höger.

Men du kan naturligtvis bara ändra ditt eget inlägg.

Och ska man testa o leka lite så finns en avdelning för det tongue.gif
Gunvor Nilsson
Det är ju så att när man klickat på ex.vis färg så kommer parentesen fram men blippen slänger sej tillbaka och lägger sej först i meningen. När man sen stänger taggen så åker blippen återigen tillbaka så den hamnar först i meningen igen. Går det inte att få blippen att stanna bakom parentesen? huh.gif
Gunvor Nilsson
Jag har förstått att jag är ensam om att min dators markör flyttar sej och lägger sej först i inlägget när jag använder mej av kodknapparna.
Se mitt inlägg den 10:e i den här tråden Webmaster! Jag har ännu inte fått någon reaktion från dej! Jag vill veta - kan jag göra något åt det?
Ingemar
Jag har faktiskt ingen förklaring på vad det beror på, men markören ska komma efter i båda fallen.
Gunvor Nilsson
CITAT (Ingemar @ 02-11-2002, 17:37)
Klicka FÖRST på lila, skriv sedan texten och klicka sedan på "Stäng aktuell tagg", då fungerar det.

Så här ser det då ut (observera att jag bytt ut klamrarna för att ni ska se.

(COLOR=purple)texten här(/COLOR)

då blir det så här:

texten här

Webmaster, kan du inte lägga in din "så-här-gör-man"-beskrivning som första rad i Testavdelningen? Jag vet hur det är att försöka men inte lyckas på egen hand!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon