Ina
Med risk för att få på pälsen för att jag gör reklam... tanka hem msn messenger och skaffa en hotmailadress så fixar vi chatten själva!! smile.gif

Hämta messenger här!!!
yla
amen de va ju det jag gjorde
så du e välkommen dit me ju
Ina
Men.. jag menar så man kan snacka direkt utan att behöva gå till ett speciellt rum. Jag har en massa trevligt folk som jag får kontakt med så fort jag drar igång datorn och där finns oxå plats för fler!! wub.gif

Jag ska kolla en gång till hur det funkar att gå med hos dej, wolfie... smile.gif

Sen om det är nån som känner för att adda mej på messenger så heter jag nistok@msn.com... wink.gif
yla
aha du menar jo de e klart de enda e ju att de kan bli många fönster då wub.gif eller hur
då blir mankanske lite stressad rolleyes.gif
Ina
Visst blir det många fönster, men man kan ju ha en konversation med många medlemmar där oxå så spara man några fönster.. biggrin.gif
yla
javisstja tänkteente på det tongue.gif
Ina
Hehe - nu har jag skickat en ansökan till din grupp också... Bäst att gardera sej med både livrem och hängslen... wink.gif
yla
du e me rolleyes.gif
Tesa
... sad.gif sad.gif jag har ju för trög dator...grrrrr mad.gif..kan inte använda messenger.....men snart sååå skall jag köpa ny dator jag också..... biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Betty
Gör det, och haka på i vårat "tantgäng"!!! laugh.gif rolleyes.gif
gammelnalle
hmmm undrar vad jag skall ha för a.k.a. för att inte bli igenkänd som man??
"gammelnallskan" ???

förresten FÅR vi vara med???
Betty
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Fattas bara annat! Klart du får va med! Vem kan väl neka en gammal brummare! biggrin.gif rolleyes.gif laugh.gif
renate
Välkommen i tantgäng nalle!!!!!!!

hälsar Katze rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif laugh.gif
yla
jupp alla får va me oavsett ålder som jag sa de kan ju vara 40+ 50+ av vad som helst
tillexempel 40+nallar eller kilon
eller vasomhelst
bara man är en trevlig prick ung som gammal
annars åker man ut mad.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Blomstertanten
CITAT (Ina @ 10-11-2004, 17:48)
Men.. jag menar så man kan snacka direkt utan att behöva gå till ett speciellt rum. Jag har en massa trevligt folk som jag får kontakt med så fort jag drar igång datorn och där finns oxå plats för fler!!  :wub:

Jag ska kolla en gång till hur det funkar att gå med hos dej, wolfie... smile.gif

Sen om det är nån som känner för att adda mej på messenger så heter jag nistok@msn.com... wink.gif

Jag är en av dom trevliga ! biggrin.gif

Adda gärna mej på messenger oxå ! Om ni vill smile.gif

blomstertanten@hotmail.com
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon