Full version: Hasta la vista...!
adrian
Nu på fredag morgon så reser vi till Borneo, och det kommer att bli en lååång resa (usch)...

Jag vill tacka för alla minnen jag fått härifrån med vilda diskussioner och även en hel del goda råd... biggrin.gif

Jag ska tänka på er när jag slåss med alla vilda blodiglar och Orangutanger i den blöta regnskogen i Borneo... smile.gif

Går allt väl så kommer jag lägga ut en massa spännande bilder på hemsidan...
Mvh B-B Adrian
Fialotta
Heeej!

Jädrans va spännande...ska lille sonen med?

Ser framemot bilder sedan...ha det så jättebra...jag är inte
alls avundsjuk wacko.gif
wub.gif
yla
woow ha en underbar resa
en till som inte e avis wub.gif

o ssen när du kommer tebax så vill vi se allt rolleyes.gif
renate
Oj,joj joj.....Borneo......inte illa,blodiglar usch ne mej de är inte roligt.
Ha en bra resa och akta dig för allt kryp i regnskogen.Avis är inte jag heller.
På återseende
Renate
Ina
Lycklig resa!! Jag är bara liiiite avis... wink.gif
lotta_
CITAT (renate @ 10-11-2004, 22:01)
akta dig för allt kryp i regnskogen

...ta med dig några av dina växter så går det säkert bra.
Ha en riktigt trevlig vistelse i Borneo.
*lycko dig*
LenaTuring
Borneo måste vara en dröm för fotointresserade växt och naturgalningar
(Kanske tillåtet att vara lite avis..........)

Ha det så trevligt, hoppas du får många fina bilder!
Betty
Trevlig resa! Och jag måste erkänna att jag blev avis först, men sen när jag tänker på alla iglar, tusenfotingar, spindlar, myror och allt möjligt annat hemskt i krypväg så är jag inte ett dugg avis längre, ärligt! biggrin.gif
Var rädd om dig och kom tillbaka med massor av vackra bilder! biggrin.gif
Exotic
WoW Adrian ...lyckos du som får åka till Borneo smile.gif

Själv har jag skickat träleksaker till orangutangerna där , en av mina kunder lämnad över dem för min räknig och hon tog så fina fota därifrån wub.gif smile.gif

Tänk på oss här hemma rolleyes.gif
och jag är allt lite avis tongue.gif
Exotic
adrian
Träleksaker??

Det var ju gulligt... tongue.gif

Hoppas att de gillade dem, om vi ser några så ska vi ta kort på dem så vi får se om leksakerna fortfarande är i bruk.. smile.gif

Vi reser tidigt imorgonbitti sen blir det flygning till malaysia oct byte där...

Vi kommer att besöka ett "orangutaneri" där nere för att se dessa djungelmonster, och jag hoppas att det blir massor med kul bilder, för vi har med flera Gb till kamerorna + mängder av band till videokameran.

Vi har med Magellan och Garmin GPS för att kolla höjder och vandringsleder, det ska bli kul att se hur de funkar där nere...

(man reser på tok för lite, minst EN gång om året borde vi lämna vårt trygga hem... För att inte bli allt för insnöade och trångsynta:P..)
Sylvia
Lycklig resa!! Hälsa orangutangerna från mig!
Tesa
Hur länge skall du vara borta??? Du lät så slutgiltig...eller är du rädd att du skall stöta på nåra kannibaler där inne i djungeln??
Låter väldigt spännande och jag önskar jag kunde ta dig på orden att resa bort minst en gång per år...i år har jag varit i Dalsland.. rolleyes.gif laugh.gif
Ha det så jättespännande....
vickeva
Åååååå, ha det underbart!
Vi kan väl inte räkna med några direktrapporter (djungeln är väl inte så uppkopplad...)?
Exotic
CITAT (adrian @ 11-11-2004, 20:17)
Träleksaker??

Det var ju gulligt... tongue.gif

Hoppas att de gillade dem, om vi ser några så ska vi ta kort på dem så vi får se om leksakerna fortfarande är i bruk.. smile.gif

Vi reser tidigt imorgonbitti sen blir det flygning till malaysia oct byte där...

Vi kommer att besöka ett "orangutaneri" där nere för att se dessa djungelmonster, och jag hoppas att det blir massor med kul bilder, för vi har med flera Gb till kamerorna + mängder av band till videokameran.

Vi har med Magellan och Garmin GPS för att kolla höjder och vandringsleder, det ska bli kul att se hur de funkar där nere...

(man reser på tok för lite, minst EN gång om året borde vi lämna vårt trygga hem... För att inte bli allt för insnöade och trångsynta:P..)

Stod en artikel i tidningen att dem önskade att få det likaväl som pengar till alla förädralösa orangu barn , för vaför trä ...
Jo dem är inte lika farliga som dem i plast och dyligt ..för att dem inte skulla få nått i halsen.

Fick dem lmycket leksaker så delade det med sig till barnen som bor i detta område rolleyes.gif smile.gif

Skall scanna in bilder och visa ..Diplom å allt fick jag hihih smile.gif laugh.gif wub.gif

Min kund som lämnade leksakerna berättade en söt historia....

En Italienare hade varit veckan för dem och gått för nära Orangutangerna och fått sin T-tröja och byxor avslitna laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif ..
Så hans färd ut därifrån var i bara kallingrna*Ler Stort*
Allt gick väl med killen ......

Så Adrian håll i byxorna rolleyes.gif

ha det underbart
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon