CITAT (adrian @ 11-11-2004, 20:17)
Träleksaker??
Det var ju gulligt...
Hoppas att de gillade dem, om vi ser några så ska vi ta kort på dem så vi får se om leksakerna fortfarande är i bruk..
Vi reser tidigt imorgonbitti sen blir det flygning till malaysia oct byte där...
Vi kommer att besöka ett "orangutaneri" där nere för att se dessa djungelmonster, och jag hoppas att det blir massor med kul bilder, för vi har med flera Gb till kamerorna + mängder av band till videokameran.
Vi har med Magellan och Garmin GPS för att kolla höjder och vandringsleder, det ska bli kul att se hur de funkar där nere...
(man reser på tok för lite, minst EN gång om året borde vi lämna vårt trygga hem... För att inte bli allt för insnöade och trångsynta:P..)
Stod en artikel i tidningen att dem önskade att få det likaväl som pengar till alla förädralösa orangu barn , för vaför trä ...
Jo dem är inte lika farliga som dem i plast och dyligt ..för att dem inte skulla få nått i halsen.
Fick dem lmycket leksaker så delade det med sig till barnen som bor i detta område
Skall scanna in bilder och visa ..Diplom å allt fick jag hihih
Min kund som lämnade leksakerna berättade en söt historia....
En Italienare hade varit veckan för dem och gått för nära Orangutangerna och fått sin T-tröja och byxor avslitna

..
Så hans färd ut därifrån var i bara kallingrna*Ler Stort*
Allt gick väl med killen ......
Så Adrian håll i byxorna
ha det underbart