Full version: fråga
amaira
Hej, hur jag gör för att quota nåt som någon annan skrivit, det vet jag.
CITAT
hejhej

Men hur gör jag för att få det att stå vem jag quotar, med små bokstäver, ovanför själva quoten?
pisanggoreng
CITAT (amaira @ 11-11-2004, 08:58)
Hej, hur jag gör för att quota nåt som någon annan skrivit, det vet jag.
CITAT
hejhej

Men hur gör jag för att få det att stå vem jag quotar, med små bokstäver, ovanför själva quoten?

Man trycker väl bara på den gula skylten "citera" i övre högra hörnet..?
Lena i Torslanda
Det kommer ju dit av sig själv ohmy.gif
Betty
Hej! Högst uppe i högra hörnet på det här inlägget finns en sån här:, klicka på den så kommer mitt inlägg i en ruta under din skrivruta. När du skickar ditt inlägg så klistras mitt inlägg in som citat ovanför det du har skrivit.
amaira
JA titta, jag kan!!!

CITAT (Betty @ 11-11-2004, 09:02)
Hej! Högst uppe i högra hörnet på det här inlägget finns en sån här ... osv.

Titta, vad roligt!

Men ... om jag nu vill ha en goute mitt inne i en mening som jag skriver... ??? Jaha, sådär (se högst upp, jag klarade det!)

Tusen tack snälla!!!!!

/amaira.
amaira
Lena, du är smartare än mig biggrin.gif . Jag går såna omvägar för att få som jag vill...
Lena i Torslanda
CITAT (amaira @ 11-11-2004, 09:11)
Lena, du är smartare än mig biggrin.gif . Jag går såna omvägar för att få som jag vill...

Det är nog tvärtom vad gäller smartheten - jag skulle aldrig klara att gå en omväg, vet ej hur man gör då wub.gif
amaira
Klipper och klistrar ... sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon