Full version: massa fnster
-asno-
Hurra, jag har ftt en massa fnster smile.gif Alldeles gratis och stora och fina. Problemet r att jag inte riktigt vet vad jag ska gra med dem. Ett vanligt vxthus vore ett alternativ, men vi pratar ox om att bygga p altanen. En trappa som fr mynna ut i vxthuset, helst skulle det g att anvnda vxthuset som uterum om man s vill. Altanen r inte inglasad och ska inte bli s heller. Vad jag menar r allts att man glasar in en vgg av altanen och lter det vara vgg ox till vxthuset. Sen gr man en trappa ner frn altanen och en drr till vxthuset. Gick det att frst, och r det ngon som har tips och rd?

/sa
kerstin z5-6
Lter vl trevligt -ska vxthuset vara fristende eller ska det ha huset som lngvgg ?

16 mm poly rek till taket -dyrt , men har du som jag, ftt tag p billiga fnster s r det vrt det , och kan frlnga odlingsssongen mkt , ven om det ska vara ett kallvxthus
Ska du sitta i det o ha det som uterum ocks -tnk p att ta till storleksmssigt.
lycka till
ta bilder ! smile.gif
K
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon