Tesa
Sitter ni och "messengar" för fullt nu.... huh.gif ..och jag som inte kan va me... sad.gif
Glöm inte bort oss här, va....vi är liksom vana vid att ni är HÄR....

...misstänker att det är fler än jag som saknar några stycken här.....
renate
Jag är kvar med,inloggningen strulade,mitt medlemskonto ,eller vad det nu heter blev spärrat pgr.att jag hade använt fel lösenord,nä nu ger jag upp. sad.gif
Fenja
Nej då, jag tror att de flesta liksom jag har båda sidorna uppe: Odla och Oldwofies chat!! Men det verkar vara ganska lugnt på Odla just nu...
Oldwolfie är bortrest ett par dagar.
Renate du är inte spärrad som medlem på chatten?
Mvh
Fenja
Blomstertanten
Har varit ganska tomt på chatten också !
unsure.gif Var är alla?
pejori
det är nått galet med inloggningen. det går inte alltid ohmy.gif ohmy.gif
renate
Jag har gett upp,kom inte in där,det är möjligt att jag har gjort nå't fel i börgan, men det är omöjligt att logga in sig där.Ett så krångligt chatt är inget att ha.Det var någon forumist på AoT som också hade skapat chatt ,samma problem där.Så för min del får det vara. sad.gif rolleyes.gif
netaave
CITAT (renate @ 15-11-2004, 17:57)
Jag har gett upp,kom inte in där,det är möjligt att jag har gjort nå't fel i börgan, men det är omöjligt att logga in sig där.Ett så krångligt chatt är inget att ha.Det var någon forumist på AoT som också hade skapat chatt ,samma problem där.Så för min del får det vara. sad.gif rolleyes.gif

Ja så känner jag också, kommer inte heller in där hur jag än gör, är dessutom väldigt skeptisk mot msm
Anki på Öland
Vad synd att ni inte kommer in. Det är jättetrevligt att "snacka bort" en stund så här på kvällskvisten!!
Anki
Tesa
Jag KUNDE....
wub.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif ååå va roligt..
känner mig inte "utanför" då ju.. ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Fialotta
CITAT (Tesa @ 15-11-2004, 23:32)
Jag KUNDE....
wub.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif ååå va roligt..
känner mig inte "utanför" då ju.. ohmy.gif laugh.gif laugh.gif

Visst är det kul Tesa...... rolleyes.gif wub.gif wub.gif
Fenja
Det ÄR jättekul på Oldwolfie chat, så många trevliga människor, tycker alla som har lust ska komma!!
Sen är vi faktiskt här också, säkert lika mycket, för man växlar mellan två öppna fönster!!
Mvh
Fenja tongue.gif
Yin o Yang
biggrin.gif biggrin.gif Debuterade på chatten igår. Jättekul, men oj vad tokigt det blir när många är med och svar hinner slinka mellan tongue.gif . Inte glömmer man bort forumet för det, men aktiviteten är ju inte så hög nu när vintern är i antågande sleep.gif
torvan
rolleyes.gif Det känns faktiskt lite öde här... nu när man äntligen har tid att sitta här när stormarna viner utanför och inte ens jag är ute och gräver!torvan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon