uno
Ljussätt Din trädgård en bra bok som ger mig grundkunskap och tips på armaturer. Nu är frågan. Var i göteborgstrakten kan jag köpa lågvoltsarmaturer för utomhusbruk. Jag är inte intresserad av varuhusens 4-packprodukter utan vill komma i kontakt med affär som har bredare sortiment.
mulle
Hej! På sidan 4 har du ett inlägg som heter "prydnadsbelysning i trädgården" och på det inläggets sida två ger Fenja tips om en jättefin länk till trädgårdsbelysningsförsäljare i Sverige. Det är den bästa sidan jag hittat sedan jag själv börja fundera på lampval ute.
Jag har inte sett boken du köpt - tycker du att den motsvarar dina förväntningar?
Hälsningar
Mulle
uno
CITAT (mulle @ 15-11-2004, 12:34)
Hej! På sidan 4 har du ett inlägg som heter "prydnadsbelysning i trädgården" och på det inläggets sida två ger Fenja tips om en jättefin länk till trädgårdsbelysningsförsäljare i Sverige. Det är den bästa sidan jag hittat sedan jag själv börja fundera på lampval ute.
Jag har inte sett boken du köpt - tycker du att den motsvarar dina förväntningar?
Hälsningar
Mulle

Ja, jag tycker den är ok. Funderade först på att anlita en ljuskonsult men med bokens hjälp kan jag nog klara det själv. Boken köptes över nätet på Bokus 202:- inkl allt.
Ewa smålänska höglandet
Jag har också köpt den

/Ewa zon 4-5
mulle
Och nu också jag!
Mulle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon