lewisia
Hei!

- n blir forumet invadert av nordmenn...
Har hatt glede av pallekrager i over 3 r n, og har bde jordbr, urter og blomster i dem.
- har malt noen rde og noen mrk bl : : wub.gif

- trivelig kunne f gode ider "ver grnsen"

Hilsen Aase/Norge
8 mil norr om Polcirkelen
Lene i Fredrikstad (Norge)
Ja hei til deg og! tenk g over grensen for mte nordmenn? er du p hagegal ogs? Vi er noen fra Fredrikstad som er bde der og her.
Hvor mange pallekarmer har du opp hverandre? Har du plast inni dem? Har du markdekkeduk i bnn av dem? Mange sprsml - jeg higer etter andres erfaringer siden jeg ikke har gjort noen selv enn. Men p ferdag henter jeg mine - 20 stykker. Og s til vren blir det opphyde bed til urter og annet her ogs . biggrin.gif
Ingrid p Vstkusten
Hej hopp och vlkomna hit! Kul se s mnga nya ansikten hr :-))

Hlsar Ingrid galen i upphjda bddar och pallkragsodling
lewisia
Ja, jeg er bde her og der - (Nalle)
Jeg har enn s langt 7, pallekrager i bruk, og flere vil det bli, siden vi fr dem gratis. Vi har gravd oss litt ned i bakken, lagt aviser i bunn, og litt opp i sidene. Det er ikke kommet ugress inni. (eldste p.k. har sttt i 3 r)
Noen steder har jeg 2 i hyden, og andre steder 1, alt etter terreng/skr. Pallekragene er p forhnd malt inn- og utvendig.
Der vi har jordbr, festet vi hnsenetting (med stiftemaskin) p toppen i spiss/teltform,men slik at vi kunne pne p ene langsida for plukke brene. smile.gif Dette for beskytte mot fugler.

Aase/Nord-Norge H 6-7
Maria i Helsingborg
(Lt detta vara en parentes frn pallkragesnacket.......

Hej hopp smile.gif jag ser en kvinna frn Fredrikstad - d mste man ju frga om hon r med i Risikoret?!)
Lene i Fredrikstad (Norge)
CITAT (Maria i Helsingborg @ 18-11-2004, 09:03)
(Lt detta vara en parentes frn pallkragesnacket.......

Hej hopp smile.gif jag ser en kvinna frn Fredrikstad - d mste man ju frga om hon r med i Risikoret?!)

Nei, ikke jeg ihvertfall. Jeg vet ikke engang hva Risikoret er? huh.gif laugh.gif
Maria i Helsingborg
Lene skrev;
CITAT
Nei, ikke jeg ihvertfall. Jeg vet ikke engang hva Risikoret er?  

tongue.gif rolleyes.gif En toppenkr som min (gamla) kr har ett trevligt samarbete med rolleyes.gif tongue.gif

Ha det i alla fall smile.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon